آخرین خبر :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری :بی احتیاطی عامل ۱۰۰ درصد تلفات جانی ناشی از وقوع سیلاب در استان

مدیرکل مدیریت  بحران استانداری خراسان جنوبی با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما در استان و با تاکید بر اینکه هر چند بارندگی ها در استان کم و ناچیز است اما همین میزان کم بصورت رگباری و یک دفعه رخ می دهد، از هموطنان در سراسر استان بویژه در مناطق روستایی خواست به هشدارهایی که توسط مسئولان و سازمان هواشناسی داده می شود دقت بیشتری داشته باشند چرا که ۱۰۰ درصد تلفات جانی که بر اثر وقوع سیلاب در استان اتفاق افتاده بخاطر بی احتیاطی و عدم توجه به هشدارهای هواشناسی رخ داده است.
سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت وگو با خبرنگار ما در این زمینه گفت: طی سالهای ۹۴ و ۹۵ با توجه به اطلاع رسانی هایی که توسط رسانه و ادارات مربوطه صورت گرفته خوشبختانه تلفات جانی بر اثر وقوع سیلاب در استان نداشته ایم اما در سالهای قبل از این، بطور متوسط سالانه ۲ الی ۳ کشته در استان داشته ایم . وی در ادامه تاکید  کرد: اطلاع رسانی های صورت گرفته در دو سال اخیر باعث کاهش ۳۸ درصدی خسارات مالی ناشی از سیل در استان  شده است..
وی افزود :در استان پرسنل امدادی خدومی فعالیت دارند که در مقایسه با سایر استان ها به لحاظ نیروی انسانی شرایط خوبی داریم ولی از نظر تجهیزات امدادی نیاز است توسعه بیشتری صورت گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*