عضو کمیسیون آموزش مجلس مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان سابقه سیاسی و اقتصادی خوبی ندارد/ اعلام ساختار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره در این هفته

 

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان سابقه سیاسی و اقتصادی خوبی ندارد/ اعلام ساختار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره در این هفته

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان از نظر سیاسی و اقتصادی سوابق خوبی ندارد و من از این انتخاب بسیار تعجب کردم زیرا انتظار می‌رفت در این انتصاب دقت بیشتری شود.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: در این موضوع قوه قضائیه ورود پیدا کرده است و بعد از بازداشت عده‌ای، وضعیت در حال بررسی است.

وی افزود: طبق برنامه دوم توسعه قرار بود، دولت به نسبت سرمایه گذاری فرهنگیان، سهمی را برای فرهنگیان به صندوق واریز کند که متأسفانه دولت به وعده خود عمل نکرد و عملاً این موضوع در برنامه پنجم و ششم توسعه لغو شد اما هم‌اکنون در تلاشیم که دولت در برنامه ششم این وعده خود را عملی سازد.

کوچکی نژاد اضافه کرد: از طریق کمیته تحقیق و تفحص، موضوع صندوق ذخیره را پیگیری‌ می‌کنیم و در این هفته ساختار آن را اعلام خواهیم کرد.

این نماینده مجلس در خصوص نیکدل مدیر عامل جدید این صندوق گفت: وی از نظر سیاسی و اقتصادی سوابق خوبی ندارد و بنده از این انتخاب بسیار تعجب کردم زیرا انتظار می‌رفت، دقت بیشتری در انتصاب مدیر عامل صندوق صورت گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*