خبرهای خوش شهردار بیرجند:نهضت آسفالت در مهر شهر

شهردار بیرجند با بیان اینکه عملیات آسفالت توسط شهرداری درمحدوده ۴۶ هکتاری مهرشهر شروع شده و تا آسفالت همه معابر مهرشهر ادامه پیدا خواهد کرد ،گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۶۰ هزار متر مربع کار زیر سازی و آسفالت در سطح شهر بیرجند انجام شده است.
دکتر مدیح با بیان اینکه محدوده مهرشهر درسه بخش ۴۶ هکتاری ، ۷۵ هکتاری و ۶۴ هکتاری بوده ،گفت : متولی ۴۶ هکتار اتحادیه تعاونی مسکن و ۶۴ هکتار بنیاد مسکن بوده است که کار آسفالت در ۶۴ هکتاری توسط بنیاد مسکن انجام شده است . وی افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی و رکود بر شهرداری ها و به رغم اینکه متولی آسفالت معابر درمنطقه ۴۶ هکتاری مهر شهر تعاونی های مسکن هستند، ولی با توجه به درخواست های متعدد همشهریان مبنی بر آسفالت، مقرر شده شهرداری به این مسئله ورود پیدا کند.
شهردار بیرجند با اشاره به اینکه از هفته گذشته موج آسفالت در مهرشهر شروع شده، گفت: در مرحله اول آسفالت بلوار بهجت با حدود ۱۰ هزار متر مربع شروع و روز گذشته به پایان رسیده و از امروز کار آسفالت در بلوار همت با ۱۰هزار متر مربع شروع شده و تا روز جمعه آسفالت این بلوار نیز به پایان خواهد رسید.
دکترمدیح ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ هزار متربع کار زیرسازی، آسفالت و ۳۰ هزار متر در طول کار جدول گذاری و ۵۵هزار متربع لکه گیری و آسفالت درسطح شهر بیرجند انجام شده است. وی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی قیمت قیر در دوماه گذشته عنوان کرد: شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای آسفالت دو بلوار همت و بهجت هزینه خواهد کرد و کار آسفالت در سایر معابر مهرشهر ادامه پیدا می کند. شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در بعضی معابر نیاز به مجوز شرکت های آب و فاضلاب و مخابرات برای آسفالت معابر است، افزود: شهرداری مکاتباتی با شرکت های آب و فاضلاب داشته تا زمان انجام پروژه های لوله گذاری فاضلاب را مشخص نمایند.
دکتر مدیح یاد آورشد: چنانچه پاسخی از شرکت آب و فاضلاب دریافت نکنیم بنا به درخواست همشهریان و مشکلاتی که وجود دارد کار آسفالت در تمامی معابر مهرشهر انجام خواهد شد. وی با اشاره به لکه گیری درسطح معابر شهر بیرجند گفت: لکه گیری را تا زمانی که از لحاظ آب و هوا مشکلی نداشته باشیم ادامه خواهیم داد. دکتر مدیح عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در لکه گیری معابر سطح شهر وجود دارد از هفته آینده کار لکه گیری با پیشرفته ترین دستگاه  درزگیری و ترمیم آسفالت تا پایان سال انجام خواهد شد. وی با اشاره به توسعه فضای سبز در مهرشهر هم گفت: امسال دو فضای سبز در مهر شهر احداث شده و درسال آینده بودجه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت سه فضای سبز دیگر در مهرشهر پیش بینی شده که در نیمه نخست سال آینده انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*