آخرین خبر :

تحریم‌ها به مهرشهر بیرجند هم رسید/ عیدی زاده: با وجود تحریم نمی‌توان به این منطقه اشتراک تلفن واگذار کرد

عده ای از اهالی مهرشهر بیرجند از به تعویق افتادن اشتراک تلفن گلایه داشتند که مدیرعامل مخابرات خراسان جنوبی گفت به دلیل وجود تحریم این واگذاری اشتراک به تعویق افتاده است.

به گزارش خبرنگار خاورستان، تعدادی از ساکنین اهالی خیابان حافظ غربی مهرشهر بیرجند؛  گلایه هایی مبنی بر نداشتن اشتراک تلفن در این منطقه دارند.

یکی از شهروندان این منطقه در گفتگو با  خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: تعداد ۳۵۰ قطعه آپارتمان چند سال پیش برای ساخت منزل به طلبه‌های استان واگذار شد و بعد از چند سال خانه‌ها ساخته شده و صاحب خانه‌ها ساکن شده اند اما علی رغم اینکه چندین سال است که ما در این خانه ها ساکن شده‌ایم اما خانه‌ها تلفن ندارد.

وی تصریح کرد: من به همراه چند نفراز همکاران برای گرفتن اشتراک تلفن به اداره مخابرات استان مراجعه کرده‌ایم.

این شهروند بیرجندی ادامه داد: حدود پنج سال پیش فیبر نوری کشیده اند و نزدیک یک سال است که کابل‌های تلفن را هم برای این منطقه آورده اند اما از واگذاری اشتراک تلفن به این منطقه خبری نیست.

این شهروند بیرجندی تاکید کرد: پنج سال پیش اشتراک تلفن ۵۰ هزار تومان بوده و الان اشتراک تلفن به ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: با این شرایط هم اهالی این منطقه تمایل به خرید اشتراک تلفن با مبلغ ۲۵۰هزار تومان را دارند؛ اما از طرف اداره مخابرات اشتراک تلفن واگذار نمی‌شود.

وی بیان کرد: هر چه بیشتر اهالی این منطقه برای رفع مشکلشان به اداره مخابرات مراجعه می‌کنند، کمتر جواب می‌گیرند وعلاوه براین مدیرعامل مخابرات استان در اتاقش را به روی مراجعین می‌بندد.

این شهروند بیرجندی اظهار کرد: تاکنون بیشتر از ۲۰ بار من و سایر اهالی منطقه برای گرفتن اشتراک مراجعه کرده ایم اما هر دفعه با یک بهانه ما را رد کرده اند.

وی گفت: در مدت زمان مراجعه اهالی به اداره مخابرات؛ آقای مدیرعامل اصلا فرصت دیدن و صحبت کردن به شهروندان برای درخواستشان را نداده است.

 وی با تصریح اینکه آقای مدیر عامل به مسوول دفترش میگوید که اینها را به اتاق من راه ندهید یا بگویید که باید وقت قبلی بگیرند، افزود: برای گرفتن وقت قبلی هم که مراجعه کرده ایم می‌گویند آقای مدیر عامل وقت ندارد و مشکل شما در حال رسیدگی و بررسی است.

وی تاکید کرد: هیچ اقدامی مبنی بر رسیدگی به مشکل ما صورت نمی‌گیرد و فقط حرف می‌زنند.

محمد حسین عیدی زاده مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان،  در پاسخ به گلایه عده ای از اهالی مهرشهر برای واگذار نکردن اشتراک تلفن، گفت: الان چند سال است که زیر ساخت‌های لازم برای واگذاری اشتراک تلفن به همشهریان در این منطقه انجام شده است.

وی افزود: به دلیل وجود تحریم‌ها و نرسیدن تجهیزات جانبی از تهران؛ واگذاری اشتراک تلفن در این منطقه چند سال است که به تعویق افتاده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی تاکید کرد: از آنجایی که شرکت مخابرات خصوصی است و هر چه بیشتر اشتراک تلفن واگذار شود به نفع مخابرات است و ما که نمی‌خواهیم این منفعت را از دست بدهیم.

عیدی زاده بیان کرد: اداره مخابرات بیرجند برای رسیدگی به مشکل همشهریان رایزنی و صحبت هایی با تهران انجام داده؛ و از تهران قول داده اند که تا پایان هفته جاری کلیه تجهیزات جانبی را بفرستند و به محض رسیدن تجهیزات ان شاءالله مشکل همشهریان در این منطقه از مهر شهر برطرف خواهد شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*