اخبار ورزشی استان/پایان اولین مسابقه سیمولتانه شطرنج در استان

مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کارگران کشور:تیم فوتسال خانه کارگر طبس مقابل حریفان متوقف شد
تیم فوتسال خانه کارگر طبس در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل حریفان خود متوقف شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال خانه کارگر کشور با حضور ۱۶ تیم به میزبانی انزلی برگزار شد.در این رقابت ها تیم فوتسال خانه کارگر طبس با تیم های فارس، زنجان و قزوین هم گروه شد. این تیم در مقابل نتیجه ۲ برصفر مغلوب تیم فارس شد و در بازی بعدی از تیم زنجان ۴ بر صفر شکست خورد و در آخرین بازی مقابل تیم قزوین ۳ بر یک پیروز شد. این تیم با کسب سه امتیاز به کار خود در این رقابت ها پایان داد.  گفتنی است تیم های قزوین و زنجان به دور بعدی این رقابت ها صعود کردند.

 مقام سوم باستانی‌کار استان در رقابت های قهرمانی کشور
ورزشکار خراسان جنوبی در رقابت های قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،رئیس هیأت ورزش کارگری استان گفت: مسابقات باستانی کشور با حضور ۱۵۰ ورزشکار و تیم هایی از ۱۳ استان کشور در بخش‌های دو، سه و چهار میل بازی، کباده، چرخ چمنی، چرخ تیز و سنگ برگزار شد. مرتضی کیانی در بخش چرخ چمنی مسابقات باستانی‌ کاران کشور با مدال برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد. ابوالفضل علیزاده بیرجندی افزود: مرتضی کیانی زادنبه در بخش چرخ چمنی مسابقات باستانی‌کاران کشور با مدال برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد. وی ادامه داد: محمدحسین صفائی‌زاده و مرتضی کیانی زادنبه، یونس آزوغ و مجید بازرگان اعضای تیم اعزامی استان در مسابقات باستانی قهرمانی کارگران کشور بودند.

تیم بزرگسالان  در صدر رقابت های لیگ والیبال استان
تیم بزرگسالان خراسان جنوبی در صدر رقابت های لیگ والیبال استان قرار دارد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفته سوم رقابت های لیگ  والیبال خراسان جنوبی برگزار شد. در این رقابت ها در منطقه یک تیم سربیشه ، خوسف و بزرگسالان بر حریفان خود غلبه کردند و از سری مسابقات منطقه دو تیم های قاین و فردوس پیروز شدند. گفتنی است در این رقابت ها تیم بزرگسالان خراسان جنوبی با ۹ امتیاز در صدر این رقابت ها قرار دارد.

پایان اولین مسابقه سیمولتانه شطرنج در استان
اولین مسابقه سیمولتانه شطرنج در خراسان جنوبی پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین مسابقه سیمولتانه گرامیداشت هفته وحدت در محل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد. در مسابقه سیمولتانه یا بازی یک نفر همزمان با چند نفر مجتبی قلاسی مود دارنده بالاترین ریتینگ بین المللی خراسان جنوبی همزمان با ۳۶ نفردانشجو به رقابت پرداخت.در  پایان این مسابقه  قلاسی مود با ۶ تساوی و یک برد به کار خود پایان داد. دانشجویانی از دانشگاه های آزاد اسلامی بیرجند ، علوم پزشکی ،ابن حسام، هرمزان،دانشگاه بیرجند ، جهاد دانشگاهی و دانشگاه صنعتی حضور داشتند. این مسابقه نفس گیر پنج ساعت و نیم به طول انجامید و در پایان هدایایی به رسم یاد بود از طرف دانشگاه علوم پزشکی به دانشجویان برتر اهدا شد.

اولین اردوی تیم منتخب کوهنوردی استان برگزارشد
اولین اردوی تیم منتخب کوهنوردی خراسان جنوبی برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین اردوی تیم منتخب کوهنوردی خراسان جنوبی با حضور تیم هایی از شهرستان های قاین، طبس و بیرجند و ۱۶ ورزشکار برگزار شد.
این اردو در دو بخش تست میدانی( تست کوپر، بارفیکس، دراز و نشست، پرش طول و دو ۴*٩ متر) و برنامه شب مانی در ارتفاعات باقران با مربیگری مسعود خسروی و سرپرستی غلامرضا موسوی انجام شد.

معرفی برترین های چهارمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته استان
برترین های چهارمین دوره رقابت های کیوکوشین کاراته خراسان جنوبی معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته استان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین دوره مسابقات استانی کیوکوشین کاراته استان در دو سبک ساکاموتو و اویاما به مدت یک روز با حضور ۲۲۰ ورزشکار از ۱۰  شهرستان خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان درمیان برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*