آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/رکاب زنی به شوق زیارت امام رئوف

رکاب زنی به شوق زیارت امام رئوف  
۲۵ نفر از دوچرخه سواران خراسان جنوبی مسیر این استان تا مشهد مقدس را برای شرکت در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا (ع) رکاب می زنند. این کاروانها دیروز حرکت خود را از روستای اسفشاد قاین و شهر سه قلعه سرایان آغاز کردند و مسیر ۴۰۰ کیلومتری را در حدود ۴ روز رکاب خواهند زد. کاروان دوچرخه سوار روستای اسفشاد برای دهمین بار و دوچرخه سواران سه قلعه برای اولین بار است که مسیر خراسان جنوبی تا مشهد مقدس را رکاب می زنند.
پیگیری رقابت های فوتبال باشگاهی نونهالان بیرجند
رقابت های فوتبال باشگاهی نونهالان بیرجند در هفته دوم پیگیری شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های باشگاه های فوتبال نونهالان بیرجند در سه رده سنی ۸ ، ۱۰ و ۱۲ سال در حال برگزاری است که در هفته دوم این رقابت ها تیم های سرخپوشان الف در رده سنی زیر ۸ و ۱۰ سال با کسب بیشترین امتیاز در صدر این رقابت ها قرار دارد و تیم پیروزی الف و سرخپوشان الف مشترکا در رده سنی زیر ۱۲ سال در جایگاه اول هستند.
 آغاز مسابقات چهارجانبه بسکتبال استان
مسابقات بسکتبال چهارجانبه خراسان جنوبی آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات چهارجانبه بسکتبال استان روز گذشته با حضور ۴ تیم از استان های فردوس، قاین، راه وشهرسازی زاهدان و هیئت بسکتبال بیرجند به مدت ۳ روز در سالن تختی بیرجند آغاز شد.  گفتنی است اولین دیدار بین تیم های قاین و راه و شهرسازی زاهدان روز گذشته برگزار شد.
لیگ والیبال استان با انجام ۳ دیدار پیگیری می شود
رقابت های لیگ والیبال استان امروز با آغاز ۳ دیدار پیگیری می شود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی،  رقابت های لیگ والیبال استان با حضور  ۱۱ تیم از شهرستان های مختلف در دو منطقه برگزار می شود. تیم های شهرستان های زیرکوه ، خوسف ، سربیشه و تیمهای بزرگسالان ، نوجوانان و جوانان بیرجند در منطقه یک و تیم های طبس ، سرایان ، فردوس ، بشرویه و قاین در منطقه دو با یکدیگر رقابت می کنند.
گفتنی است اولین روز این رقابت ها با انجام ۳ دیدار برگزار می شود که تیم زیرکوه میزبان بزرگسالان بیرجند، نوجوانان بیرجند میزبان سربیشه و خوسف میزبان جوانان بیرجند است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*