اخبار ورزشی/پایان رقابت های فوتسال دانش آموزان ابتدایی بیرجند

پایان رقابت های فوتسال دانش آموزان ابتدایی بیرجند

رقابت های فوتسال دانش آموزان ابتدایی پسران بیرجند پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال آموزشگاه های ابتدایی پسران بیرجند با حضور ۲۴ تیم از مدارس ابتدایی بیرجند از ۲۴ آبان ماه آغاز و ۱۵ آذر ماه به پایان رسید. در این رقابت ها که به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد تیم دبستان امام حسین(ع)بیرجند، دبستان ثامن الائمه(ع) و دبستان رودکی مقام های اول تا  سوم را کسب کردند. گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان ورزشی و اداری آموزش و پرورش برگزار شد و از تیم‌های برتر با کاپ و حکم قهرمانی تجلیل شد.

اعزام تکواندوکاران استان به رقابت های قهرمانی جوانان کشور
تیم تکواندوی خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی جوانان کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی جوانان(امید )کشور از امروز به مدت ۴ روز به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود که احسان عرفانیان تنها ورزشکار خراسان جنوبی با مربیگری حسن دهباشی و سرپرستی حمید دلپذیر در این رقابت ها به مصاف حریفان می رود.

خدمتی در جایگاه هشتم قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا متوقف شد
نجمه خدمتی ورزشکار خراسان جنوبی در رقابت های قهرمانی آسیا در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم متوقف شد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، در ادامه رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا مسابقات تفنگ بادی در رده بزرگسالان برگزار شد که بانوان ایران در بخش تیمی به نشان برنز رسیدند. همچنین در بخش انفرادی نجمه خدمتی تنها فینالیست ایران بود که در فینال رقابت ها به جایگاهی بهتر از هشتمی نرسید. در این بخش نمایندگان کشور چین به مقام اول تا سوم رسیدند. گفتنی است نهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران از ۱۳ تا ۱۹ آذرماه در محل مجموعه ورزشی آزادی تهران  برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های دانشگاهی ووشو در استان
مسابقات ووشو دانشگاهی بانوان استان به میزبانی بیرجند برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دبیر هیأت ووشو خراسان جنوبی گفت: مسابقات ووشو دانشگاهی بانوان استان از ۱۸ آذرماه به میزبانی بیرجند در خانه ووشو برگزار می شود. خرمشاد افزود: بانوان ووشوکار دانشگاهی استان در بخش ساندا و در اوزان منفی ۵۲ و منفی ۶۰ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. گفتنی است ووشوکاران برتر این رقابت ها ۲۴ تا ۲۶ آذرماه در مسابقات قهرمانی دانشگاهی کشور شرکت می کنند.

اعزام تیم رول بال استان به رقابت های قهرمانی اسکیت کشور
تیم رول‌بال خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی اسکیت کشوری اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی اسکیت کشور از امروز به مدت ۲ روز به میزبانی استان قزوین و در سالن ورزشی بعثت شهرستان تاکستان برگزار می شود . تیم خراسان جنوبی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می رود. رشته رول‌بال ترکیبی از سه رشته اسکیت، بسکتبال و هندبال است که خراسان جنوبی یکی از مدعیان اصلی آن در کشور است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*