آخرین خبر :

اخبار سیاسی

 

 

 

ابراز تاسف وزیر بهداشت از همکاری سه قوه
قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه دومین کنگره تروما با اظهار داشت: همکاری قوه مقننه، مجریه و قضاییه متأسفانه تأسف‌آور است البته اگر بگویم برایم حاشیه‌ساز می‌شود و اگر نگویم هم نمی‌شود.
خط‌ و نشان مدیرعامل اسبق پرسپولیس برای مدیرعامل فعلی
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برادر عزیر، آقای طاهری این قدر دنبال این نباش که دیگران را مقصر بدانی، یک روز هم به پرونده‌های شما رسیدگی خواهد شد. رویانیان اظهار داشت: مطمئن باشید پس از مدیریت طاهری هم گزارش و مشکلات زیادی رو خواهد شد. این شتری است که در خانه هر مدیری می‌خوابد و مطمئن باشید یک روز هم مقابل خانه طاهری خواهد خوابید.تسنیم این خبر را منتشر کرد.
گفته می شود سیدمحمد حسینی در حاشیه برنامه روز دانشجو که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اصولگرایان قطعا گزینه‌هایی برای انتخابات سال آینده در نظر گرفته‌اند اما بحث اصلی رسیدن به اتفاق‌نظر در خصوص یک گزینه برای معرفی است و نباید به چند گزینه برسد چون با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است. قطعا نیاز به یک تحول در کشور داریم و شرایط و تفکر فعلی حاکم بر کشور نمی‌تواند مشکل‌گشای گرفتاری‌های مردم باشد. وی افزود: از جبهه‌های مختلف اصولگرایان افرادی در نظر گرفته شده و در نهایت یک فرد معرفی خواهد شد. در بین این افراد حتی عده‌ای هستند که در معرض رای مردم قرار نگرفته‌اند و در سمت‌های اجرایی بوده‌اند. برخی می‌خواهند القا کنند که گزینه‌ای وجود ندارد اما چنین نیست.

 

حساب توئیتر منتسب به احمدی‌نژاد تکذیب شد
چند روز بعد از فعالیت یک حساب کاربری به نام محمود احمدی‌نژاد و جلب توجه مخاطبان فراوان این شبکه اجتماعی دفتر احمدی‌نژاد به آن واکنش نشان داد و نوشت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حامیان مردمی، فعالان مجازی و احترام به تمام هواداران دکتر احمدی نژاد، به اطلاع می رساند که تنها محتوای حساب های رسمی اینستاگرام، گوگل پلاس و تلگرام متصل به پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد مورد تایید این پایگاه می باشد. لازم به ذکر است که هرگونه استفاده از لوگو و نام این پایگاه اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی غیر مجاز بوده و قابل پیگیرد قانونی می باشد.
ستایش روحانی توسط نماینده اصولگرای مجلس نهم
علیرضا زاکانی نسبت اظهارات امروز روحانی در مجلس واکنش نشان داد. وی در یاداشتی نوشت: این اذعان صریح به بدعهدی مقامات آمریکا گرچه دیرهنگام بود اما قابل ستایش و مورد حمایت ماست. معتقدم رسیدن به نتیجه مبارک امروز می توانست با هزینه های بسیار کمتری برای ملت ایران محقق شود که متاسفانه اعتماد اولیه به دشمن و تعجیل در رسیدن به توافق مانع از آن شد.

 

درآمد ۱۳ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال از محل فحاشی هواداران!

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد از سری رقابتهای هفته دوازدهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران در دقیقه ۹۱ رخ داد. این تیم طبق بند ۳ ماده ۷۹ به ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق قبلی محکوم شد. گفتنی است، دیدار تیم های سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سیاه جامگان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران و دروازه بان تیم حریف رخ داد. تیم سیاه جامگان طبق بند ۳ ماده ۷۹ باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*