اخبار حوادث استان/۶ کشته و مجروح در حادثه محور” سربیشه- نهبندان “

دو هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بیرجند کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف دو هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ”علیرضا امیرآبادی زاده” اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان بیرجند هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو دو هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند.
سرهنگ امیر آبادی زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت:در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
ثبت بیش‌ از ۴ هزار فقره انواع تخلفات رانندگی در معابر درون شهری استان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ثبت ۴ هزار و ۵۴۸ فقره انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی توسط مأموران پلیس راهور استان طی هفته گذشته خبر داد و گفت: از این میزان ۵۰۷ فقره از تخلفات حادثه‌ساز بوده است. به گزارش فارس، علیرضا رضایی اظهار داشت: طی هفته گذشته ۲۹ فقره تصادف در معابر درون شهری خراسان جنوبی وقوع یافته است. وی با بیان اینکه طی هفته گذشته ۴۱ نفر بر اثر تصادفات درون شهری استان مجروح شده‌اند، تصریح کرد: بیشترین مجروحان موتورسیکلت‌سواران بوده‌اند که ۴۱ درصد از مجروحان تصادفات درون شهری استان طی هفته گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.
کشف ۱۹۹ کیلو تریاک  و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در استان
فرمانده انتظامی استان گفت:دو عملیات پلیس در استان منجر به کشف ۱۹۹کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار سوداگر مرگ شد. سردار”مجید شجاع” گفت: مأموران ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند وخودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند. وی افزود:مأموران در بازرسی از خودرو ۱۰۲ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک کشف کردند که در این رابطه دو متهم دستگیر شدند. سردار شجاع خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر مأموران یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.
وی بیان داشت: متهم با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که بلافاصله دستور توقف خودرو به سایر یگان های گشتی اعلام شد و پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.
سردار شجاع تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۹۶کیلو و ۵۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند. فرمانده انتظامی استان افزود: در این عملیات ها دو دستگاه خودرو توقیف، ۱۹۹کیلوگرم تریاک کشف و چهار متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
۶ کشته و مجروح در حادثه محور” سربیشه- نهبندان “
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: تصادف سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خاور در محور “سربیشه–نهبندان”دو کشته و چهار مجروح برجای گذاشت. سرهنگ “علیرضا فولادی” اظهار داشت: یک فقره سانحه رانندگی در کیلومتر هشت محور “سربیشه –نهبندان”به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله مأموران انتظامی به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند. وی افزود:در این حادثه که با برخورد پژو ۴۰۵ و یکدستگاه خاور اتفاق افتاد، راننده خودروی پژو ۴۰۵  و یکی از سرنشینان آن در دم کشته و چهار نفر دیگر مصدوم و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان سربیشه منتقل شدند. سرهنگ فولادی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پژو ۴۰۵  بر اثر بی احتیاطی اعلام کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*