آخرین خبر :

اخبار حوادث استان/رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خبر داد:۳۳ مجروح در تصادفات درون شهری استان طی ۷ روز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از وقوع۲۶ فقره تصادف طی هفته گذشته در معابر درون شهری استان خبر داد.  سرهنگ ” علیرضا رضایی ” با اعلام این خبر گفت : هفته گذشته متأسفانه دراثر تصادفات ۳۳ نفر مجروح گردیده اند که بیشترین آمار مجروحین مربوط به عابرین پیاده با ۲۱ درصد بوده است.  وی علت ۴۴ درصد از مجموع تصادفات را عدم رعایت حق تقدم، ۲۴ درصد عدم توجه به جلو ،۸درصد حرکت با دنده عقب و ۲۴درصد را نیز سایر علل دانست وبیشترین ساعت وقوع تصادفات را بین ساعت ۱۲ الی ۱۴ اعلام کرد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از ثبت ۳۵۷۷ فقره انواع تخلف رانندگی توسط ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی استان در یک هفته گذشته خبرداد که از این تعداد ۵۵۴ تخلف، حادثه ساز بوده است. وی افزود :در این مدت تعداد ۱۲۱ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده اند توقیف شده است که از این تعداد ۳۱ راننده به علت نداشتن گواهی نامه وسیله نقلیه آنها توقیف و جهت سیر مراحل قانونی  به دادگاه اعزام گردیده اند.  سرهنگ رضایی همچنین از توقیف ۵ دستگاه خودرو با خلافی بالای یک میلیون تومان در هفته گذشته خبرداد.

واژگونی خودرو در طبس ۵ کشته و مجروح برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهرستان طبس یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت. سرهنگ”حسین رضایی”اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تصادف در محور طبس-یزد بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند. وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ واژگون شده است که در این سانحه رانندگی، یک کشته و چهارنفر از سرنشینان خودرو به شدت مجروح شدند که جهت مداوا به بیمارستان منتقل  شدند. سرهنگ رضایی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده سواری پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه به جلو اعلام کرد.

کشف ۱۱۰ کیلو تریاک از ۳ خودرو در “نهبندان”
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۰کیلو و۵۰۰گرم تریاک درشهرستان نهبندان خبر داد.  سردار “مجیدشجاع” اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای فرعی شهرستان نهبندان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل محورهای عبوری به سه دستگاه خودرو که با سرعت زیاد در حال عبور از کمین مأموران بودند مشکوک و به آنان دستور ایست دادند. سردارشجاع تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شدند و بلافاصله عملیات تعقیب و گریز آغاز که در نهایت هر سه خودرو توسط مأموران متوقف شد.  وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروها مقدار ۱۱۰کیلو و ۵۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف کردند و سه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*