آخرین خبر :

اخبار حوادث/انفجار مهیب در بیرجند ۲ مصدوم بر جا گذاشت

کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در “سربیشه”
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف یک هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد. سرهنگ”علیرضا فولادی”در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان، هنگام  کنترل محورهای عبوری، به دو دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و خودروها را جهت بازرسی متوقف کردند. وی افزود: مأموران در بازرسی ازخودروها،هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند. سرهنگ فولادی تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۹۰کیلوگرم تریاک در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان  خبر داد. سرهنگ”علیرضا فولادی”در تشریح خبر  اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای فرعی شهرستان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود:مأموران انتظامی شهرستان با همکاری مأموران مرزبانی درح هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند. سرهنگ فولادی بیان داشت: راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران از محل متواری شد و بلافاصله عملیات تعقیب و گریز آغاز که در نهایت خودرو توسط مأموران متوقف شد. وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار ۹۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

سواری هیوندا با سه تخلف همزمان  روانه پارکینگ شد
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه سواری هیوندا سانتافه در شهرستان فردوس خبر داد.  سرهنگ”حسین رضایی”در تشریح این خبر گفت:در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پلیس راه شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری هیوندا سانتافه که با سرعت غیرمجاز۱۵۰کیلومتر در حال تردد بود دستور ایست دادند.  وی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به ایست مأموران متواری شد و بلافاصله دستور توقف  به یگان های مستقر در سطح جاده اعلام و پس از ۱۰کیلومتر تعقیب و گریز خودرو متوقف شد. سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه سه تخلف همزمان”بی توجهی به ایست پلیس،سرعت و سبقت غیر مجاز”برای راننده خاطی ثبت شد، خاطر نشان کرد:با استعلام به دست آمده،مشخص شد که این خودرو دارای مبلغ ۲۵ میلیون و ۸۶۰هزار ریال خلافی معوقه و قید شکایت در سیستم است.  وی با بیان اینکه راننده خودرو چهار میلیون ریال جریمه و  ۱۵نمره منفی در سوابق گواهینامه وی ثبت شد، تصریح کرد: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری خواهد شد که طبق همین ماده خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

انفجار مهیب در بیرجند ۲ مصدوم بر جا گذاشت
در حادثه آتش سوزی محله کارگران بیرجند یک پسر بچه ۱۲ ساله و یک مامور آتش نشانی مصدوم شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، با انفجار مهیب در یکی از منازل کارگران ۲۳ بیرجند در ساعت ۱۷:۲۲ دیشب و اعلام آن به مرکز عملیات آتش نشانی، ماموران ایستگاه شماره ۴ به محل اعزام شدند .در ادامه به علت گستردگی حریق ایستگاه های شماره یک، دو و شش مرکز آتش نشانی بیرجند نیز به محل حادثه اعزام شدند. در نهایت برای مهار آتش در محل مذکور ۵ دستگاه خودروی آتش نشانی به محل انتقال یافت.به گفته مالک ساختمان پر کردن پیک نیک گاز در محل علت حادثه بوده است. متاسفانه داخل منزل تعداد زیادی کپسول گاز انبار شده بود که این مهم گستردگی آتش را زیاد کرد. در این حادثه پسربچه ۱۲ساله از ناحیه صورت، دست و پشت دچار سوختگی شده بود که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.گفتنی است یک مامور آتش نشانی نیز در محل حادثه دچار مصدومیت شد.

تصادف مرگبار سواری رانا با تریلی در طبس

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: تصادف یک دستگاه سواری رانا با تریلی سه کشته و دو مجروح برجا گذاشت. سرهنگ “حسین رضایی”در تشریح این خبر اظهار داشت: شب چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تصادف در ۲۰کیلومتری محور”دیهوک-طبس”بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند. وی افزود: مأموران در بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری رانا با یک دستگاه تریلی برخورد می کند که در این حادثه راننده و دو نفر از سرنشینان کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. سرهنگ رضایی بیان داشت:کارشناس پلیس راه علت این سانحه رانندگی را بی احتیاطی راننده تریلی به علت تجاوز به چپ اعلام کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*