آخرین خبر :

آیت ا… عبادی در دیدار مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان : جمع کردن رأی با وعده با آرمان انقلاب فاصله دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جمع کردن رأی با وعده با آرمان انقلاب فاصله دارد، گفت: ایجاد یک متمم برای قانون اساسی لازم است تا اجرای قانون تضمین پیدا کند و همچنین افراد به صورت مستند قابل کنترل باشند. آیت ا… سید علیرضا عبادی در دیدار مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با اشاره به قانون اساسی جمهوری اسلامی، گفت: ما  قوانین پیشرفته‌ای داریم، اما در عین حال مقررات و بخشنامه‌ها در مرحله اجرا نقطه ضعف‌هایی را از خودشان نشان می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اگر  اعتمادها و انگیزه‌های مردمی و آرمان‌ها نسبت به قوانین به قوت خود باقی بماند، قانون اساسی چیزی کم ندارد. وی با بیان اینکه قانون ما بر اساس شرع است، افزود: کسانی که می‌خواهند در انتخابات به نمایندگی از مردم وکالت بگیرند باید بر اساس شرع باشد.  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انقلاب، خون شهدا و امام (ره)، حکومت اسلامی را از بیگانه پس گرفت و به مردم تحویل داد. وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید در حفاظت و پاسداری از انقلاب بکوشند، افزود: نباید به دنبال چیزی برویم که در دنیای کفر رایج است.
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان نیز در این دیدار گفت: طی هفته گذشته هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد. محمد مهدی شیر محمدی در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد:  هیئت مرکزی شورای نگهبان در استان ها در آینده ای نزدیک تشکیل می شود. وی حفظ آرمان های شهدا را یکی از وظایف شورای نگهبان دانست و افزود: این مجموعه فعالیت پرحجمی را بر عهده دارد. مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان ادامه داد: مجموعه شورای نگهبان سنگر دفاع از اسلام و انقلاب است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*