آیت الله نوری همدانی در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:باید با مقتضیات زمان گام برداریم

آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که دیروز در محل دفتر وی در قم برگزار شد، با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، اظهارداشت: علما دارای منزلت و موقعیت بسیار مهمی در اسلام هستند. وی در ادامه تأکید کرد: زمان ما یک زمان خاصی است، در درجه اول باید شناخت کامل نسبت به زمان خودمان داشته باشیم.  وی افزود: در احوال اهل بیت(علیه السلام) با تأکید و تکرار، عارف به زمان بوده اند. مرجع عالیقدر تشیع ادامه گفت: کسی که عارف و آگاه به زمانه باشد، هیچ وقت گرفتار مشکلات و مشتبهات نمی شود. از این جهت به میدان آمدیم، در قرن های گذشته کار ما منحصر بود به درس و تألیف و سایر موارد، امام خمینی(ره) ما را به میدان آوردند. وی گفت: میدانی که امام خمینی(ره) ما را وارد آن کرد، بسیار وسیع است، تنها ایران نیست و کل دنیا امروز به شما نگاه می کنند در برابر جریان هایی که هر لحظه واقع می شود تا ایران و انقلاب اسلامی چه می گوید. مرجع عالیقدر تشیع تأکید کرد: همه ما باید خودمان را مجهز کنیم که براساس مقتضیات زمان گام برداریم.
وی با بیان اینکه با توکل به خداوند هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهارداشت: باید در میدان باشیم و هرچه می توانیم به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنیم تا مقدمه ظهور امام زمان(عج) باشد.
آیت ا… نوری همدانی بیان کرد: امروز در دنیای کنونی تحولی که امام خمینی(ره) به وجود آورده است و زحمات و مشکلاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی متحمل می شوند برای این است که روحانیت و علمای متعهد به میدان آمده اند. وی افزود: باید در برابر استکبار مجهز به میدان بیاییم. وی در ادامه خطاب به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: شما قوی بودید که این پست به شما داده شده است.  وی با اشاره به اینکه مردم به علمای متعهد علاقمند هستند، شکی نیست، بیان کرد: باید بدانید که علمای متعهد بسیار تاثیرگذار هستند.  آیت ا… همدانی اظهارداشت: به خراسان جنوبی سفری داشته ام که شاهد لطف و محبت مردم و شما بودم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*