آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود خبرگزاری رویترز در واکنش به اظهارات «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد «خرید هفت فروند هواپیمای ایرباس» و ورود آن‌ها به کشور ظرف چند ماه آینده، به نقل از منابع آگاه نوشته است که این هواپیماها اجاره‌ای هستند و قرار است در هواپیمایی آسمان فعالیت کنند. سخنگوی شرکت ایرباس هم گفته است که قرارداد فروش هواپیماهای این شرکت به ایران هنوز نهایی نشده و توافق مربوط به هفت فروند هواپیما با ایرباس ارتباط مستقیم ندارد.

گفته می شود جان کری با صدور بیانیه‌ای، در خصوص ساز و کار پایبند ماندن آمریکا به تعهدات برجامی خود پس از تمدید ۱۰ ساله قانون تحریم‌های ایران، توضیحاتی ارائه داد. وزیر خارجه آمریکا گفته که امروز در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف و دیگر وزرای خارجه ۱+۵، همین توضیحات را به آنها نیز داده تا حداکثر شفافیت ممکن، حاصل گردد.

کیم جونگ اون خائن‌ ها را شخصا می‌کُشد!

مشاور نظامی دولت کره‌شمالی گفت، کیم جونگ اون تمام سفیران کشورش را به منزلش دعوت کرد و تهدید کرد که “خائن‌ها” را شخصا با گذاشتن تفنگ روی شقیقه‌شان می‌کشد. روزنامه میرر نوشت: این مشاور نظامی که خواست نامش فاش نشود، ۴۰ سال در وزارت امنیت کشور کره‌شمالی مسوول جلوگیری از فرار شهروندان این کشور و رهگیری آنها بوده است. او توصیف کرد که چگونه کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی با خشم تهدید کرد که هر فردی که به او خیانت کند، می‌کشد. تابستان امسال زمانی که معاون سفیر کره‌شمالی در لندن به همراه خانواده‌اش به کره‌جنوبی گریخت، کیم جونگ اون به تمام سفیرانش دستور داد تا به پیونگ‌یانگ برگردند و تهدید کرد که همه آنها را با گذاشتن تفنگ روی سرشان می‌کشد

ثروت نجومی اعضای کابینه ترامپ

نشریه آمریکایی بر مبنای اطلاعات رسمی دولت آمریکا، به بررسی ثروت منتخبین ترامپ پرداخته و به این نتیجه رسیده که آقای میلیاردر، می‌خواهد ثروتمندترین کابینه تاریخ آمریکا را تشکیل دهد.«دونالد ترامپ» تاکنون گزینه‌های خود برای ۱۷ مقام از مجموع ۲۳ مقامی که مستقیماً توسط رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب می‌شوند را اعلام کرده که بررسی‌ها نشان می‌دهد رئیس‌جمهور منتخب مولتی‌میلیاردر آمریکا، تا حالا ثروتمندترین کابینه را برای خود چیده است.این مسئله در گزارش «کوارتز» آمده و مبنای آماری آن، آمار سال ۲۰۱۳ فدرال رزرو آمریکا است

آزادی حلب کمتر از آزادی خرمشهر نیست

امام جمعه اصفهان گفت: بینید چطور با پیمان میان دو کشور اسلامی ایران و سوریه پشت همه ابرقدرت‌ها به خاک مالیده شده است. ان‌شاا… در عراق هم همین‌طور خواهد شد. همانطور که بسیار تلاش کردند که چنین جنگی را در ایران آغاز کنند اما هرگز موفق نشدند. حتی همان جنگ عراق به گفته خودشان می‌خواستند عراق را بگیرند ایران عراق را گرفت و امروز هر کجا در عراق بروید صحبت امام حسین(ع) است.طباطبایی‌نژاد یادآور شد: آزادی حلب چیزی کمتر از آزادی خرمشهر نبود و همانطور که دشمن تا پیش از آزادی خرمشهر حرفی از خاتمه جنگ نمی‌زد و تازه پس از آزادی خرمشهر فهمید نمی‌تواند با این ملت درگیر باشد، امروز هم بعد از آزادی حلب تازه دشمن فهمیده است که در مقابل این ملت حرفی برای گفتن ندارد. جنگی که مستکبران شروع کردند و در نهایت به نفع اسلام تمام شد

گفته می شود به دنبال تحولات حلب تعدادی از معترضین نسبت به آنچه نقش ایران و روسیه در اتفاقات اخیر خوانده‌اند در مقابل کنسولگری ایران در استانبول تجمع کردند.به دنبال آزادی سازی حلب از لوث وجود تروریست‌ها و به دنبال فضا سازی گسترده رسانه‌ای علیه ایران و روسیه با ادعاهای واهی جنگ علیه مردم بی گناه، تعدادی از معترضان در مقابل کنسولگری ایران در استانبول تجمع کردند

گفته می شود ایت ا… علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد به جریان‌های مخرب اعتقادات اسلامی اشاره و عنوان کرد: اخیراً مدرکی به‌دست‌آمده که بعضی از این دستگاه‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی که مقدسات مسلمین را به نام شیعه در خارج کشور موردتهاجم قرار داده‌اند، بعضی از این ماهواره‌ها از عربستان سعودی پول گرفته‌اند، یعنی حکومت عربستان سعودی دارد به یک جریان دست‌نشانده استعماری پول می‌دهد تا به نام شیعه به خلفای مسلمین دشنام بدهد برای ایجاد تفرقه؛ یعنی قضیه این است که دشمن آمده در جامعه شیعه هم این لایه را به وجود آورده. وی اضافه کرد: لایه سومی که دشمن به وجود آورده است، در جامعه انقلابی داخل کشور ما است؛ جریان‌های سیاسی سکولار که این‌ها در موقعیت‌های مختلف دم از گذران زندگانی روزمره مردم می‌زنند و مقدسات دینی و ارزش‌های دینی را در مقام پایمال کردن هستند و هر حرکتی در ترویج ارزش‌های دینی را به فدرال سازی مشهد، خودمختار سازی یا حرکت‌های زورمندانه نسبت می‌دهند، لایه سوم توطئه دشمن است که در جامعه انقلابی ما، عناصر و جریان‌های سکولار را با این خصوصیت به وجود آورده.

گفته می شود مسعود پزشکیان در خصوص سخنان یکی از نمایندگان مجلس در مورد دستگاه قضایی و مباحث دیگر نیز گفت: جز حق نباید گفت اما همه حقی هم نباید گفت زیرا باید ارزش و میزان اثر گذاری آن را بررسی کرد. وی تاکید کرد: هرکس برای سخنان خود باید اطلاعات و اسناد دقیق داشته باشد که اگر چنین باید کار به هرجایی هم که کشید مشکل نیست. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی دستگاه قضایی نیز برای برخورد با این نماینده عجولانه وارد عمل شد در حالیکه یک نماینده نمی تواند فرار کند.

توافق سوخو با ایران برای فروش هواپیمای مسافربری

روسیه و ایران یادداشت تفاهمی برای فروش هواپیمای مسافربری به ایران امضا کردند.اسپوتنیک به نقل از اینترفکس در گزارشی نوشته است که شرکت سوخو، بزرگترین شرکت هواپیماسازی روسیه با یک شرکت ایرانی توافقی در راستای فروش هواپیمای مسافربری سوپر جت ۱۰۰ امضا کرده است.پیش از این نیز وزیر انرژی روسیه اعلام کرده بود که مسکو برای فروش سوپر جت ۱۰۰ به ایران، در حال مذاکره با تهران است.

گفته می شود  «فاضل برواری» فرمانده نیروهای ویژه عراق اعلام کرد که فرماندهی نظامی عراق از مکان ابو بکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش و تحرکات این تروریست اطلاع دارد.وی در مصاحبه با پایگاه نقاش، تاکید کرد که ابوبکر البغدادی در شهرک البعاج واقع در غرب موصل حضور دارد و در زیر زمین مخفی شده است.برواری افزود که تحرکات البغدادی ادامه دارد و دائما ظاهر خود را از طریق عمل جراحی و موارد دیگر تغییر می‌دهد تا شناسایی نشود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*