گزارش مهر از آمار متناقض یک حادثه؛ تعداد مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسیر بردسکن به سبزوارمشخص نیست

شناسهٔ خبر: ۳۸۴۵۳۱۱ –
مشهد ـ بامداد امروز اتوبوس مسیر تهران قائن در جاده بردسکن به سبزوار بر اثر خواب آلودگی راننده واژگون شد و در پی این حادثه از سوی مسولان مربوطه آمار متناقضی از تعداد مصدومان، اعلام شده است.

خبرگزاری مهر ـ گروه استانها: بامداد جمعه در محور بردسکن به سبزوار حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری به وقوع پیوست و هنگامی‌که برای تهیه خبر این حادثه و بررسی علل حادثه و تعداد مصدومان با برخی از مسئولان تماس حاصل کردیم، با اطلاعاتی متفاوت مواجه شدیم.

در نخستین تماس با محمدعلی جباری ثانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار به‌صورت تلفنی گفتگویی انجام شد.

محمدعلی جباری ثانی در این گفتگو اظهار کرد: این حادثه  در ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۹۵ محور بردسکن رخ داد. 

 وی افزود: بنا به درخواست هلال‌احمر بردسکن چهار نفر از امدادگران سبزوار به محل حادثه اعزام شدند

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه رانندگی هیچ فوتی نداشته و تنها تعداد ۱۷ نفر مصدوم برجای گذاشته است.

وی ادامه داد: مصدومان توسط چهار دستگاه آمبولانس به  بیمارستان بردسکن منتقل شدند و همچنین علت این حادثه  توسط نیروهای پلیس‌راه در دست بررسی است.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی، با سرگرد حسن شاکری، فرمانده پلیس‌راه بردسکن تماس برقرار کرده و از وی در خصوص وقوع این حادثه سؤالاتی را مطرح کردیم.

سرگرد شاکری در این خصوص اظهار کرد: اتوبوس مسافربری تهران به قاین بامداد امروز براثر خستگی و خواب‌آلودگی راننده در کیلومتر ۳۰ محور بردسکن به سبزوار دچار واژگونی شد.

وی افزود: این حادثه هیچ فوتی نداشته و تنها تعداد ۶ نفر از مسافران که مصدوم شده بودند توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان بردسکن انتقال داده شدند که ۴ نفر آن‌ها  پس از انجام مداوا  مرخص و دو نفر دیگر بستری شدند.

فرمانده پلیس‌راه بردسکن تصریح کرد: متأسفانه شدت جراحات وارده به راننده اتوبوس زیاد بوده به همین علت وی به مشهد اعزام شد.

اگرچه در آمار اعلامی مسئولان از مصدومان تناقض وجود دارد و آمار واحد و دقیقی از مجروحان در دست نیست  لکن امید می‌رود که در این فصل از سال با توجه به وضعیت جوی حاکم بر جاده‌ها، دقت رانندگان اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه عمومی بیشتر باشد تا شاهد وقوع این دست حوادث دل‌خراش نباشیم و امنیت بیشتری را در زیر سایه خدمت رسانان فعال در جاده‌های خراسان رضوی سفری ایمن را مسافران تجربه کنند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*