آخرین خبر :

پیامک

با سلام . ای کاش استاندار که در موضوع محل خدمت کارمندان تبدیل وضعیت شده ورود پیدا کردند لااقل یه فرقی قائل میشدند بین اونهایی که سه سال و نیم پیش رفتن به شهرستانها و الان وقت برگشتشان هست با اونایی که پارتی داشتن و ألان میرن اونم از ترس استاندار، آقای استاندار خواهشا به فکر انتقال نیروهایی که قانون رو رعایت کردن باشین که در آخر همه مثل هم نباشن.
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ۱۱:۴۳:۳۵ خوانده نشده خیر
۲
سلام.مسئولین هر کیلومتری که جاده بیرجند قاین آسفالت میشه چند نفر کمتر میمیرند دور از جان شاید یکی از آن چند نفر یکی از عزیزان شما باشد
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ۱۱:۳۰:۱۲ خوانده نشده خیر
۴
مدیرمسوول محترم و دردمند روزنامه امروز خراسان چنوبی.از اینکه نظرات صریح،پراز درد و اندوه مردم،خانواده هاوجوانان بیکارجویای کاررا در مورد پارتی بازی عده ای مفسدازخدابی خبررابازتاب می دهید بسیارتشکرمی کنم.چه خوب بود مسوولین استانی که بابت همین گلایه های مردم درموردپارتی بازی هاحق وحقوق می گیرندنیز اندکی جسارت برخوردبامسببان را می داشتند.
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ۱۰:۵۹:۵۹ خوانده نشده خیر
۵
جناب مدیر کل محترم بیمه سلامت یک بیمار چقدر باید برای تایید ام آر آی در بیمارستان منتظر ما مور بیمه باشد چرا بیمار اینقدر باید زجر بکشد
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ۱۰:۴۶:۱۳ خوانده نشده خیر
۷
با سلام
در جاده مشهد بیرجند سه راهی سرایان ؛ حدود صد تا سرعت گیر در فواصل پنج متری از هم در مسیری یک طرفه زده اند که عابر پیاده هم تردد ندارد . ضمنا در اولین سرعت گیر سرعت کاهش یافته و مابقی اضافه است . آیا اینکار براساس اصول مهندسی بوده؟  آیا تاکنون در نقطه ای از کشور این مدل را دیده اید؟ چرا نظارتی وجود ندارد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*