پیامک

با تشکر. روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لستان
۳
با عرض سلام و ادب
با عنایت به مطلب درج شده در ستون پیام های روزنامه خراسان امروز در تاریخ شنبه مورخ ۹۵/۹/۶ در چهارمین پیام در جوابیه  به استحضار می رسانم که اولا تلفن گویای اداره هیچ گونه مشکلی ندارد و دوستان عزیز می توانند تماس حاصل فرمایند. ثانیا در خصوص هیات پزشکی ورزشی با توجه به تغییر مکان و انجام تعمیرات ساختمانی و آماده شدن فضای ارباب رجویان محترم خصوصا فضای فیزیوتراپی دوستان هیات درگیر بوده اند. علی الهذا دوستان و ارباب رجویان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰ به مکان جدید هیات پزشکی واقع در خیابان مفتح ۳۴ پلاک ۱۷ مراجعه فرمایند.
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۱۲:۰۰:۲۳ خوانده نشده خیر
۴
در پاسخ ب خواهری ک نوشته بوددرخارج ازشهر کار میکند و بچه اش در مهد مریض شده عرض میکنم همه چنین مشکلاتی دارند و نباید توقع داشت ک…..
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۱۰:۵۴:۲۹ خوانده نشده خیر
۵
به‌‌سمع ‌‌مسولین برسانید.لااقل‌‌‌به‌‌داد‌‌‌‌خانواد‌ه‌‌های ‌‌‌مستضعفی‌‌‌که‌‌‌ندارند‌‌ برسند.تا‌‌‌اینطوری‌‌‌‌در‌‌خ‌‌‌شهید‌‌برگی‌‌ به‌‌خاطرنداشتن‌‌‌ استطاعت مالی ونداشتن‌‌‌گاز‌‌ برایشان اتفاق‌‌‌ غیر‌قابل‌‌‌جبران‌‌‌ بیفتد.
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۱۰:۵۲:۲۱ خوانده نشده خیر
۶
چرا آموزش و پرورش استان مدارس ابتدای شهر هایی که دمای هوا زیر ۱۰بود را تعطیل نکرد
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۱۰:۴۶:۴۵ خوانده نشده خیر
۷
سلام جناب استاندار آیا تاحالا به نانوا سری زده اید و از کفیت نان اطلاع دارید به بهانه سبوس که به نان میزنند نان لواش که خمیر و سوخته نان سنگک سفت نانهای دیگر هم کفیت بسیار پایین تورابه خدا اگر به مردم توجه نداریند از اسراف وسرمایه جلوگیری نمایید چون هر نان راکه تهیه کردیم مجبوربه نان خشکی بدهیم
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۱۰:۲۳:۴۳ خوانده نشده خیر
۸
سلام یک فکری به حال پیاده رو وخیابان کم عرض کارگران بکنیدبااین همه لوازم یدکی جوشکاری ومکانیکی جایی برای ترددنیست متشکر
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۱۰:۲۳:۳۳ خوانده نشده خیر
۹
با سلام خدمت اون خانم کارمندی که اه وناله داشتن ازبرگرداندنشون به شهر محل تعهد خدمتشون چرا شما که ازروزاول تعهد داده بودین اون شهر رو برای  سکونت انتخاب نکردین تعهد خدمت که با خودتون بود
۱۳۹۵/۰۹/۰۶ ۰۹:۳۴:۴۰ خوانده نشده خیر
۱۱
باسلام خدمت اقایی که در مورد زنان کارمند صحبت کردند. به نظرتون بهتر نیست به جای زنان کارمند جوانان بیکار سر کار بروند و این خانم ها فرسنگها از بچه های خودشون دور نباشند. تا هم فرزند از مهر مادری برخوردار بشه هم یک خانواده دیگر بتونه مخارج زندگیشو در بیاره؟؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*