معاون وزیر نفت : قیمت بنزین تغییر نمی کند


دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و کارت سوخت هم حفظ می‌شود.
قیمت بنزین تغییر نمی کندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، عباس کاظمی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده های نفتی ،امروز در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت سی ان جی و سوخت جایگزین ، در جمع خبرنگاران درباره احتمال افزایش ۵ درصدی قیمت بنزین در قالب لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۶ گفت: قیمت بنزین سال آینده تغییر نمی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره احتمال افزایش۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت گازوئیل در سال آینده هم گفت : پیشنهادی برای افزایش قیمت گازوئیل ندادیم و از افزایش قیمت این فرآورده نفتی اطلاعی ندارم.

وی درباره کارت‌های هوشمند بنزین هم افزود : در حال حاضر عرضه کارتی بنزین ادامه دارد و حذف کارت‌های هوشمند سوخت ابلاغ نشده است.

کاظمی تاکید کرد : از خرداد پارسال عرضه بنزین به صورت تک‌نرخی است و در عمل مردم از کارت های شخصی برای خرید بنزین استفاده نمی کنند ، عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت صرفاً با کارت جایگاه داران انجام می شود و کارت هوشمند سوخت جایگاه داران نقش یک سوئیچ را بازی می کند.

وی با اشاره به برنامه اصلاح و بهسازی سامانه هوشمند سوخت گفت: طرحی به ارزش حدود ۸۰ میلیارد تومان تعریف شده است که به بهسازی و اصلاح سامانه هوشمند سوخت کمک می کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*