محسن رضایی: زدودن فقر و بیکاری از کشور کمتر از آزادسازی خرمشهر نیست/ هیچ کس حق ندارد گرد تردید و ناامیدی را بر چهره کشور بپاشاند

 

خبرگزاری فارس: زدودن فقر و بیکاری از کشور کمتر از آزادسازی خرمشهر نیست/ هیچ کس حق ندارد گرد تردید و ناامیدی را بر چهره کشور بپاشاند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز فقر و بیکاری در کشور ما یک تهدید بزرگ است و این تهدید کمتر از مبارزه با شاه و صدام نیست و چه بسا زدودن فقر و بیکاری از کشور کمتر از آزادسازی خرمشهر، حلب و موصل نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محسن رضایی ظهر امروز در همایش نور و امید که با هدف توان‌افزایی روستائیان در شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سبقه فرهنگی و جایگاه ویژه شهرستان فردوس این شهرستان توان و شایستگی اجرای طرح توان‌افزایی به صورت پایلوت در سطح کشور را دارد.

وی امکانات فرهنگی و دانشگاهی شهرستان فردوس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۳ هزار دانشجو در شهرستان فردوس توان این را دارند که کویر را به الماس تبدیل کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور تصریح کرد: فکر و ایمان جوانان می‌تواند مشکلات را از سر راه بردارد و با وجود معادن و گنج‌های عجیبی که در دل جوانان ما وجود دارد می‌توان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

رضایی یادآور شد: هیچ کس حق ندارد گرد تردید را بر چهره کشور بپاشاند و ناامیدی در دل جوانان ما ایجاد کند جوانانی که هر یک می‌توانند یک قهرمان ملی باشند.

وی گفت: باید دست را به زانوی خودمان بگیریم و کشورمان را خودمان درست کنیم و بدون تردید توانمندسازی مردان و زنان و محرومان از ایمان و فرهنگ آغاز می‌شود و نقطه آغاز تحول در شهرستان فردوس نیز خودباوری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز فقر و بیکاری در کشور ما یک تهدید بزرگ است و این تهدید کمتر از مبارزه با شاه و صدام نیست و چه بسا زدودن فقر و بیکاری از کشور کمتر از آزادسازی خرمشهر، حلب و موصل نیست.

رضایی تصریح کرد: امروز موضوع اقتصاد یک جهاد بزرگ است و باید با نیت خالص و با هدف موفقیت نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه عمران و آبادانی شهرها و روستاها شد.

وی یادآور شد: در طرح توان‌افزایی روستاها باید ظرفیت‌ها و استعدادهای ذاتی و طبیعی روستاها شناسایی و پس از کارشناسی مورد تقویت و حمایت قرار گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*