عضو فراکسیون امید در گفتگو با مهر: طبق اسناد همه حساب‌ها از ابتدا به نام قوه قضائیه بوده، نه رئیس آن

شناسهٔ خبر: ۳۸۴۶۰۷۶ –
عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص دیدار فراکسیون امید و ولایت با رئیس قوه قضائیه گفت: پس از رویت اسناد برای همه طیف‌های سیاسی کاملا روشن شد که کلیه حساب‌ها مربوط به قوه قضائیه بوده است.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه برخی اعضای فراکسیون امید و ولایت با رئیس قوه قضائیه گفت: این جلسه با محوریت راهکارهای تقویت، تعامل میان مجلس و قوه قضائیه برگزار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: موضوع حساب های قوه قضائیه نیز در این جلسه مطرح شد و اسناد شفافی در خصوص حساب های این قوه از سال ۷۴ تا ۹۵ از سوی مدیرکل حوزه ریاست قوه قضائیه در اختیار نمایندگان قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: طبق اسنادی که به نمایندگان ارائه شد، سپرده ها و اعتبارات مورد نظر به حساب قوه قضائیه واریز شده است و این حساب ها مربوط به رئیس قوه قضائیه نبوده است.

وی ادامه داد: آیت الله آملی لاریجانی نیز تاکید کردند این حساب ها در هیچ دوره ای به نام رئیس قوه قضائیه نبوده است.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه این جلسه برای شفاف سازی و اطمینان بخشی به نمایندگان برگزار شده بود، گفت: در همین راستا مدارک مربوط به حساب های قوه قضائیه در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفت و برای همه نمایندگان کاملا روشن شد که کلیه حساب ها مربوط به قوه قضائیه بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*