دادستان کل کشور: اصولگرایان و اصلاح طلبان در اتفاق مشهد بزرگنمایی کردند

شناسهٔ خبر: ۳۸۳۴۲۹۱ –
زاهدان-دادستان کل کشور گفت:در قضیه شهر مشهد هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم و رئیس قوه قضاییه در این خصوص دستور بررسی داده‌اند اما در این جریان هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان بزرگنمایی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری پیش از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری در کشوری که اطراف آن را خشونت و ترور فرا گرفته است، امنیت پایدار حاکم است.

وی افزود: ما وظیفه داریم که قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و این اقتدار و امنیت حاکم بر کشور را کوچک نبینیم و برای حفظ این امنیت تلاش کنیم.

وی گفت: بنابراین امروز ایجاد شکاف و اختلاف از طرف هر کس، هر قوم و هر مذهبی که باشد خیانت به اسلام، نظام و کشور است.

دادستان کل کشور گفت: یکی از وظایف احصاء شده در قانون به صراحت برای دادستان کل و دادستان‌های سراسر کشور دفاع از حقوق عامه است.

وی افزود: ما در خصوص قضیه شهر مشهد هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم  و رئیس قوه قضاییه در این خصوص دستور بررسی داده‌اند اما در این جریان هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان بزرگنمایی کردند.

وی گفت: بالاخره یک موضوعی اتفاق افتاد و ناگهان برخی از مقامات بدون انجام تحقیق لازم موضع‌گیری‌هایی انجام دادند.

حجت‌الاسلام منتظری تاکید کرد: چگونه است که اگر سخنرانی جناح مقابل لغو بشود هیچ فریادی سر داده نمی‌شود نه رئیس جمهور و نه نمایندگان مجلس و نایب رئیس مجلس که این‌قدر ندای آزادی سر می‌دهد برای لغو سخنرانی دیگران فریادی سر نمی‌دهند.

وی گفت: افراط و تفریط از طرف هر جناح و جریانی باشد بد است زیرا این مباحث دعواهای خانوادگی است و نباید آن را بزرگ کرد و به عناصر دشمن اجازه تحرک داد و باید مسائل در درون کشور حل شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*