آخرین خبر :

تقدیم طرح استیضاح آخوندی به هیئت رئیسه

نماینده مردم مشهد در مجلس با طرح این پرسش که اگر یکی از اقوام وزیر راه در قطار بود آیا همین گونه خدمات دهی می کردند، گفت: استیضاح آخوندی هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

رضا شیران در گفت و گو با تسنیم با ابراز تاسف در خصوص بروز سانحه برخورد دو قطار در محدوده ایستگاه هفت خوان در سمنان و تاخیر در خدمات رسانی به این قطارها، اظهار کرد: طی تماس تلفنی که با نمایندگان مجلس در حوزه های انتخاباتی داشته و با آنها صبحت کردم تاکنون ۲۵ نماینده خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی شده اند.

وی تصریح کرد: بر این اساس یکشنبه هفته آینده طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با رویکرد اعلام حادثه قطار و بیشتر از آن تاخیر در خدمات رسانی به سانحه دیدگان تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

وی با تاکید بر این که متاسفانه امکانات اولیه پزشکی در قطارها موجود نبوده است، افزود: در گفت وگو با یکی از مصدومان این سانحه وی تاکید کرد به دلیل نبود امکانات اولیه پزشکی از ملحفه برای بستن سر شکسته اش استفاده کرده است.

شیران با انتقاد از تاخیر حداقل سه ساعته برای امدادرسانی به سانحه دیدگان برخورد قطار دیروز گفت: آیا اگر فرزند، همسر، خواهر، برادر یا یکی از اقوام وزیر راه و شهرسازی در قطار بود باز هم این  گونه خدمات‌دهی می‌شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*