آخرین خبر :

امام جمعه بیرجند در دیدار مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی: بانوان قدر منزلت و جایگاه خود را بدانند

امام جمعه بیرجند گفت: در آینده ای نزدیک سونامی سرطان جامعه را در برخواهد گرفت چرا که امروز جامعه دچار مصرف گرایی شده است و کمتر به مسائل اساسی زندگی توجه می شود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی روز گذشته در دیدار مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی با تبریک ایام آغاز امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت میلاد پیامبر گرامی اسلامی (ص) گفت: اگر پیامبر ما موثرترین فرد عالِم است به این دلیل است که تمام خوبی های عالم را دارد و رمز دین را فهمید و در پیشگاه هیچ کس جز خداوند، پیشانی بر زمین نگذاشت. وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از یک خانواده متوسط جامعه برخاست و توانست مسیر عالم را عوض کند و یک انقلاب خلق کند، گفت: حضرت آسیه نیز در خانه فرعون تبدیل به فردی شد که خداوند اسم او را به عنوان یکی از چهار زن برتر دنیا در قرآن آورده است. وی بر فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین راهکارهای درست شدن جامعه «تربیت صحیح فرزندان» است و بانوان به عنوان یک عنصر موثر در کانون گرم خانواده باید قدر منزلت و جایگاه خود را بدانند. حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه در هفت سال اول زندگی بچه ها «امیر» هستند و باید با معنای «صداقت» آشنا شوند، افزود: تغذیه جسم بسیار مهم است و رابطه تنگاتنگی با سلامتی روح دارد. نفیسه نخعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: یکی از شاخصه های استان خراسان جنوبی«نیروی انسانی» است.
وی بر کیفیت بالای محصولات استراتژیک استان تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه به بسته بندی این محصولات متناسب با نیاز بازار توجهی نشده و این محصولات به خوبی در کشور و دنیا معرفی نشده است. وی خاطر نشان ساخت: استان خراسان جنوبی از نظر رتبه طلاق در جایگاه ۲۷ قرار دارد که با توجه به پیشنیه فرهنگی، زیاد محسوب می شود و باید تدبیرهای لازم اندیشیده شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*