آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/ برگزیدگان بخش شعر جشنواره فرهنگی هفته قرآن و عترت مشخص شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:اعزام ۲۵۰ مددجوی اهل سنت استان به مشهد مقدس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) ، ۲۵۰ نفر از مادران و دختران اهل سنت تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند. رضا سلم آبادی خاطر نشان کرد:تاکنون بیش از ۳ هزار مددجوی تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شده اند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شد. تا پایان سالجاری ۱۵۰۰ مددجوی دیگر در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند دبیر شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه ۹ کشور شد
طی ابلاغی از سوی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سیده عذرا میرکاظمی مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند به عنوان دبیر شورای مدیران فرهنگی و مدیران اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور منصوب شد.

کتابدار خراسان جنوبی در آزمون «مدرسه اینترنتی خواندن» برگزیده کشوری شد
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، بالغ ‌بر ۵ هزار کتابدار از سراسر کشور در آزمون مدرسه اینترنتی خواندن مشارکت داشتند که ارزیابی فراگیران در بخش آزمون علمی برای دروس «مشاوره خوانندگان»،‌ «خواندن گروهی»، «خلاقیت» و «آشنایی با نرم‌افزار پابلیشر» توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام شد. رضایی افزود: بر اساس اعلام معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، آزمون مدرسه اینترنتی خواندن ۱۸ برگزیده ویژه داشت که در بخش آزمون عملی، ملیحه حقیقی از خراسان جنوبی به همراه ۸ کتابدار دیگر به ‌عنوان برگزیده معرفی شد.

 برگزیدگان بخش شعر جشنواره فرهنگی هفته قرآن و عترت مشخص شدند
بخش شعر از سری برنامه‌های فرهنگی هفته قرآن و عترت با شعرخوانی شاعران برجسته خراسان‌جنوبی و معرفی نفرات برگزیده برگزار شد. در این مراسم محمود رمضانی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان گفت: از بین ۲۵۴ اثر رسیده برای شرکت در بخش شعر ۱۰ اثر به عنوان برتر و ۳ اثر به عنوان برگزیده بخش شعر جشنواره فرهنگی هفته قرآن و عترت انتخاب و معرفی شدند. وی اظهار کرد: نفرات برگزیده به ترتیب حاجی پور از بیرجند، مسلم یوسفی از طبس و روح ا… فریدونی از طبس هستند که از این سه نفر در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود. رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان با اشاره به اینکه ۲۵۴ اثر برای شرکت در بخش شعر ارسال شد، بیان کرد: همچنین از دو نفر از پیشکسوتان شعر استان به نام کهال از فردوس و ارشادی از سرایان تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*