اخبار ورزشی

مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند به عنوان ارزیاب اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، منصوب شد
دکتر محمد پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر سیده عذرا میرکاظمی مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند و عضو کمیته نظارت و ارزیابی اداره کل تربیت بدنی را به عنوان ارزیاب آن اداره کل منصوب کرد.
خسروی قهرمان مسابقات تنیس خاکی بیرجند
مسابقات تنیس خاکی جام وحدت در بیرجند برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات تنیس خاکی «جام وحدت» بیرجند با حضور ۲۰ تنیس ‌باز آقا در رشته آزاد در مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیای بیرجند برگزار شد.در این مسابقات حسن خسروی مقام نخست، حسن نیکان نایب قهرمان، امیر زربان و امیرحسین معصوم‌زاده مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
رکاب زنی دوچرخه سواران استان در رقابت های خراسان رضوی
دوچرخه سواران خراسان جنوبی در رقابت های تور دوچرخه سواری خراسان رضوی رکاب زدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های دوچرخه سواری خراسان رضوی با حضور ۶۰ رکاب زن از استان های شرق کشور برگزار شد. دوچرخه سواران مسافت ۹۰ کیلومتری تربت حیدریه –کاشمر را رکاب زدند . در این رقابت تیم خراسان جنوبی با حضور حسن پور، دانشمند و رضایی شرکت کرد که حسن پور توانست مقام پنجم رده سنی بزرگسالان را کسب کند.
آخرین رده بندی فوتبال نونهالان بیرجند
آخرین رده بندی فوتبال نونهالان بیرجند در پایان هفته پنجم مشخص شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های هفته پنجم فوتبال نونهالان بیرجند برگزار شد.در این رقابت ها تیم سرخ پوشان الف با کسب ۱۵ امتیاز و آبی پوشان و پیروزی با ۶ امتیاز و تفاضل گل در رده سنی زیر ۸ سال رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی زیر ۱۰ سال تیم سرخپوشان الف،ابومسلم و علم و ادب در رده اول تا سوم هستند و تیم های پیروزی الف ، علم و ادب و ایران جوان در رده سنی زیر ۱۲ سال رتبه نخست تا سوم را بدست آوردند.
بهره برداری از فاز ۱و۲ ورزشگاه غدیر تا دهه فجر
مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در منطقه شمال و شرق کشور گفت: فاز ۱ و ۲ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند در دهه فجر به بهره برداری می رسد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، منادی افزود: فاز ۱ و ۲ ورزشگاه غدیر بیرجند پس از رفع نواقص موجود در دهه فجر به بهره برداری می رسد.  وی گفت:  تا ماه آینده صندلی های این مجموعه تعویض و برج های نوری آن کامل خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*