آخرین خبر :

اخبار ورزشی

دعوت از دو نونهال استان به فستیوال ملی فوتبال
دو فوتبالیست نونهال خراسان جنوبی به فستیوال تیم ملی دعوت شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مرتضی کوهستانی و محمد مهدی اردنی دو فوتبالیست خراسان جنوبی به فستیوال تیم ملی دعوت شد. همچنین این دو فوتبالیست به همراه ۵۸ ورزشکار از سراسر کشور در فستیوال آکادمی فوتبال در دو گروه ۳۰ نفره و در دو مرحله برای اردوی تیم ملی آموزش می بینند و در نهایت بهترین ورزشکار برای تیم ملی انتخاب می شود.
برگزاری مسابقه شطرنج بلیتز در بیرجند
به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، مسابقه شطرنج بلیتز در تالار شطرنج بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقه شطرنج بلیتز از سری مسابقات جشنواره زمستانی با کد c از سری مسابقات fbt ، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت  با حضور ۳۰ بازیکن در ۷ دور به روش سوئیسی در تالار شطرنج بیرجند برگزار شد. در این مسابقه میلاد مشرقی مقدم مقام اول، مرتضی زمانی و غلامرضا محمدی نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
درمیان قهرمان رقابت های کاراته استان
درمیان در رقابت‌های کاراته خراسان جنوبی مقام اول را کسب کرد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، نخستین دوره از مسابقات کاراته سبک کیوکوشین خراسان جنوبی با حضور۲۲۰ ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان درمیان برگزارشد.  در این مسابقات تیم شهرستان درمیان مقام نخست، قاینات مقام دوم و نهبندان در جایگاه سوم قرار گرفت.
طبس بر سکوی سوم  رقابت های کاراته استان های خراسان
تیم بانوان طبس در رقابت های کاراته خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات بانوان کاراته منطقه ای خراسان رضوی با حضور ۵ تیم از باشگاهای مشهد و ۴ تیم از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی برگزار شد. در این رقابت ها ورزشکاران نونهال و نوجوان کاراته طبس با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند. همچنین در بخش کاتا مهدیه ابراهیمی مقام نخست، الهام رحیمی مقام دوم و فرزانه اکبری مقام سوم را کسب کردند و در بخش کمیته ملیکا لطفی ، معصومه محمدی، زهرا یوسفی و شکیبا بیضی مقام اول ، مهدیه ابراهیمی و  الهام رحیمی مقام دوم و فاطمه صادق پور مقام سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*