اخبار ورزشی استان/دعوت از داوران فوتبال استان در لیگ دسته یک و سه فوتبال کشور

نتایج مسابقات ورزشی مدارس ابتدایی بیرجند اعلام شد
مسابقات ورزشی مدارس ابتدایی بیرجند با شرکت ۲۶ تیم به مدت دو روز بر گزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در پایان مسابقات  تیمهای دبستان ابن سینا با کسب ۲۷ امتیاز اول، دبستان رودکی با ۲۴ امتیاز دوم و دبستان ثامن الائمه با ۲۰ امتیاز سوم شدند.

برد تیم هندبال بانوان قاین از تیم بیرجند
در یک دیدار دوستانه تیم هندبال بانوان شهرستان قاین بر تیم بیرجند غلبه کرد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیمهای هندبال بانوان شهرستان قاین و بیرجند دریک دیدار دوستانه در رده سنی نونهالان در شهرستان بیرجند به مصاف هم رفتند که تیم هندبال مبل نگین قاین با مربیگری سبزبان با نتیجه ۱۰ بر۴ برتیم بیرجند غلبه کرد.

پویا احراری در اردوی آموزشی نونهالان برتر تنیس روی میز کشور
پویا احراری تنیس باز نونهال خراسان جنوبی در اردوی برترین های کشور شرکت می کند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، پویا احراری تنیس باز نونهال خراسان جنوبی در اردوی برترین های کشور که از ۲۵ آذر تا ۳ دی ماه جاری در قزوین برگزار می شود،شرکت می کند. سرپرستی پویا احراری در این اردوی آموزشی بر عهده علیرضا چمنی می باشد.
شرکت مربیان سبک هاپکیدو WHF خراسان جنوبی در سمینار بین المللی     
مربیان آقا وبانو سبک هاپکیدو WHF استان خراسان جنوبی دراولین سمینار بین المللی کشور حضوریافتند. این سمینار باحضور» مستر کایا مظفر» رئیس اتحادیه هاپکیدوی اروپا و»مستر کنعان بیچر» دبیر اتحادیه هاپکیدوی اروپا برگزار شد. درابتدای این سمینار استاد یزدی زاده رئیس سبک هاپکیدوی ایران هدف ازبرگزاری این سمینار را ارتقای سطح علمی مربیان سبک هاپکید و ایران دانست. دراین دوره استاژ فنی مربیگری وکلاس داوری درجه c بین المللی برگزار شد و مربیان حاضر در این سمینار دوره های مربوطه راگذراندند. مربیان سبک هاپکیدو WHF استان خراسان جنوبی متشکل از ۲۰ نفر آقا وخانم به همراه استادمحمدفرهمند رئیس سبک هاپکید وی استان، استاد سیدعلی ترحمی دبیر سبک هاپکید وی استان و خرمنی نماینده بانوان سبک هاپکید وی استان دراین سمینار بین المللی شرکت کردند. این سمینار درسالن شهدا به میزبانی استان تهران طی ۱۹ و ۲۰ آذر ماه برگزار شد.

حضور موتورسواران استان در اردوی تیم ملی
موتورسواران خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، موتورسواران خراسان جنوبی به اردوی مقدماتی تیم ملی موتورکراس دعوت شدند. محمد خانی و سعید قربانزاده در کلاس ۴۵۰ سی سی و سینا داشکر در کلاس ۱۵۰ سی سی از ورزشکاران خراسان جنوبی هستند که در جمع ۲۷ نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار گرفتند.

دعوت از داوران فوتبال استان در لیگ دسته یک و سه فوتبال کشور
داوران فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته یک و سه فوتبال کشور سوت می زنند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار مهم گل گهر سیرجان و فولاد یزد را در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه سید احمد موسوی از خراسان جنوبی سپرد. همچنین فرهاد فرهادپور به عنوان کمک داور در این رقابت ها نیز قضاوت می کند. قضاوت هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور  بین تیم های تندر نیکشهر و شهرداری بم روز چهارشنبه ۲۴ آذر بر عهده داوران خراسان جنوبی می باشد. مهدی کاظمی، امیر آرمند و میثم باهوش از داوران این رقابت هستند که قضاوت این بازی را انجام می دهند.

پیگیری هفته پنجم رقابت های فوتسال ادارات بیرجند
رقابت های هفته پنجم فوتسال ادارات بیرجند با انجام ۴دیدار پیگیری شد. در دسته یک این رقابت ها تیم آموزش و پرورش ۸ بر ۲صداوسیما را شکست داد و تیم های پدافند هوایی، مرکز آموزش۰۴ بیرجند و فرماندهی نیروی انتظامی بر حریفان خود غلبه کردند. گفتنی است مسابقات فوتسال جام ادارات شهرستان بیرجند با شرکت ۳۶ تیم در دسته‌های‌(الف) و (ب) از ۱۳ آبانماه امسال آغاز و تا دهه فجر انقلاب اسلامی با انجام حدود ۱۳۶ بازی ادامه می‌یابد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*