اخبار ورزشی استان/تیم والیبال نشسته استان شکست را مقابل حریفان پذیرفت

تیم والیبال نشسته استان شکست را مقابل حریفان پذیرفت
تیم والیبال نشسته خراسان جنوبی در رقابت های والیبال نشسته قهرمانی کشور شکست را در مقابل حریفان پذیرفت.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس کمیته والیبال نشسته استان گفت: تیم والیبال نشسته خراسان جنوبی که برای رقابت های قهرمانی والیبال کشور شرکت کرده بود پس از قرعه کشی این رقابت ها با تیم هایی از خراسان رضوی قهرمان دوره قبل این مسابقات، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری هم گروه شد که به رغم پذیرش شکست و واگذار کردن هر سه بازی خود به لیگ دسته سه والیبال نشسته راه یافت.  سنبلی افزود: تیم خراسان جنوبی تاکنون تجربه حضور در لیگ والیبال نشسته را نداشته است ولی با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول در رقابت های قهرمانی کشور توانست جزو تیم های سوم و چهارمی باشد که در رقابت های لیگ شرکت می کند.
وی با اشاره به اینکه چنانچه تیم والیبال نشسته از تجربیات و حضور مربی  در این رقابت ها بهره می برد نتایج بهتری را کسب می کرد، تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی منظم و حضور مربی در لیگ دسته سه جواز حضور در لیگ دسته دو را  کسب نماییم.  گفتنی است رقابت های قهرمانی والیبال نشسته کشور از ۱۲ آذر ماه به مدت ۶ روز و به میزبانی مشهد با حضور ۳۰ تیم از استان های مختلف آغاز شد و تیم های شرکت کننده در این مسابقات پس از انجام قرعه کشی در ۶ گروه ۴ تیمی و دو گروه ۳ تیمی تقسیم بندی شده و رقابت ها در دور اول به صورت دوره ای و پس از آن به صورت حذفی انجام می شود تا در نهایت سه تیم برتر مشخص شوند.

برگزاری هفته چهارم مسابقات فوتسال ادارات بیرجند
هفته چهارم مسابقات فوتسال ادارات بیرجند پس از دو هفته تعطیلی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در هفته چهارم رقابت های فوتسال ادارات بیرجند در دسته یک تیم های صنعت، معدن و تجارت، اداره کل زندان ها و شرکت گاز بر حریفان خود پیروز شدند. همچنین در دسته دو این رقابت ها تیم توسعه و تعاون امتیاز این بازی را با برد بدست آورد و تیم های شهرداری و جهادکشاورزی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

برگزاری کارگاه کارآموزی مقدماتی سنگ نوردی در قاین
کارگاه کارآموزی مقدماتی سنگ نوردی در قاین برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کارگاه کارآموزی سنگ نوردی با حضور ۵ سنگ نورد در قاین برگزار شد. در این کارگاه سنگ نوردان با مباحث مقدماتی سنگ نوردی، کار با طناب، صعود و فرود و ابزارهای سنگ نوردی آشنا شدند. گفتنی است این کارگاه با حضور مربی رسمی فدراسیون نیما یساری در ارتفاعات بزرگمهر قاین برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*