اخبار ورزشی استان/اعزام تیم والیبال نشسته استان به رقابت های قهرمانی کشور

المپیاد جانبازان و معلولان استان برگزار می شود
المپیاد جانبازان و معلولان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می شود. المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی همزمان با هفته معلولان به میزبانی بیرجند و با حضور ورزشکاران شهرهای مختلف استان در ۱۵ آذرماه جاری برگزار می شود.

جدیدترین رتبه بندی خدمتی در فدراسیون جهانی
نجمه خدمتی ورزشکار خراسان جنوبی در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی در ماه دسامبر جایگاه ۱۷ تفنگ ۱۰ متر و سیزدهم تفنگ سه وضعیت فدراسیون جهانی را به خود اختصاص داد.

تیم فوتبال طلای سرخ قاینات بر مهمان خود غلبه کرد
تیم فوتبال طلای سرخ قاینات در هفته نهم لیگ دسته سه کشور با نتیجه یک برصفر بر مهمان خود تیم فوتبال انصار بهاباد غلبه کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم فوتبال طلای سرخ قاینات در هفته نهم لیگ دسته سه کشور روز گذشته با کسب سه امتیاز خانگی در مقابل تیم انصار بهاباد به پیروزی رسید.  گفتنی است تک گل این بازی را نصر ا… آریان مهر بازیکن شماره ۲۰ تیم طلای سرخ قاینات در دقیقه ۳۲ وارد دروازه حریف کرد. همچنین تیم طلای سرخ قاینات نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور با کسب هفت امتیاز روز پنج شنبه ۱۸ آذرماه به مصاف تیم فجر رفسنجان در ورزشگاه سرداران لاهیجان این شهر خواهد رفت. لازم به ذکر است تیم فوتبال طلای سرخ قاینات پیش از این با نام بستنی اعتمادیان به عنوان نماینده خراسان جنوبی در مسابقات دسته سه کشور بازی داشته که به دلیل مشکلات مالی حامی تیم از این پس با نام تیم فوتبال طلای سرخ قاینات در این بازیها شرکت خواهد کرد.

اعزام تیم والیبال نشسته استان به رقابت های قهرمانی کشور
تیم والیبال نشسته آقایان خراسان جنوبی به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس کمیته والیبال نشسته استان گفت: رقابت های قهرمانی والیبال نشسته کشور روز گذشته همزمان با ۱۲ آذر ماه روز جهانی معلولین با حضور ۳۰ تیم از استان های کشور به میزبانی مشهد آغاز شد. سنبلی افزود: تیم والیبال نشسته خراسان جنوبی به مربیگری حسین شخمگر و سرپرستی مجید صالحی در این رقابت ها به مصاف رقبای خود می رود.  گفتنی است تیم های شرکت کننده در این مسابقات پس از انجام قرعه کشی در ۸ گروه تقسیم بندی می شوند و رقابت ها در دور اول به صورت دوره ای و پس از آن به صورت حذفی انجام می شود. این رقابت ها به مدت ۶ روز و تا ۱۷ آذرماه ادامه دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*