آخرین خبر :

اخبار ورزشی/خدمتی در مصاف با حریفان آسیایی

مهسا کدخدا در اردوی تیم ملی
والیبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی که از ۱۸ آذرماه آغاز می شود حضور دارد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱۴ بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم از ۱۸ تا ۲۲ اذرماه دعوت کرد که مهسا کدخدا بانوی والیبالیست خراسان جنوبی نیز در این اردو حضور دارد. گفتنی است مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست رقابت‌ها در پنج گروه پیگیری می‌شود و تیم‌های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می‌روند. در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از ۲۶ آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان این رقابت‌ها به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی آسیا صعود کند.
خدمتی در مصاف با حریفان آسیایی
نجمه خدمتی در نهمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح های بادی که از روز گذشته آغاز شده است به مصاف حریفان خود می رود. نجمه خدمتی با اشاره به اینکه حضور ١۶ کشور در مسابقات آسیایی بی سابقه است گفت: تمام تلاشم را برای مقام آوری خواهم کرد. وی افزود: حدود یک ماه است به صورت فشرده در اردوی آماده سازی هستیم و در رده سنی بزرگسالان این رقابت ها شرکت می کنم.
گفتنی است نهمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح های بادی آسیا از ۱۳ تا ۱۹ آذر ماه در مجموعه ورزشی آزادی و در سالن های ۸۰ خط فدراسیون تیراندازی  تهران برگزار می‌شود.در این دوره از مسابقات به جز ایران ۱۴ کشور آسیایی کویت، قطر، مالزی، تایلند، مغولستان، تایوان، ژاپن، چین، بنگلادش، پاکستان، هند، قرقیزستان، تاجیکستان و قزاقستان حضور دارند. همچنین ۲۷۱ تیرانداز با هم به رقابت می‌پردازند و کشورمان با ۶۰ تیرانداز در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی در رده‌های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و خانم‌ها حضور دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*