آخرین خبر :

اخبار سیاسی

داعش وعده ۵۰ نوع حوری به عناصر خود داد

  یک منبع در شهر موصل خبر داد که خطیبان نماز جمعه در مناطق تحت تسلط داعش در شهر موصل، در دوره اخیر، موضوع خطبه را روی انواع حوری بهشتی متمرکز کرده‌اند. به گفته این منبع، سخن گفتن از حور العین در جهت افزایش روحیه اعضای داعش صورت می‌گیرد که این روزها متحمل تلفات سنگینی در مواجهه با نیروهای عراقی در بخش شرقی موصل شده‌اند.

 

 

گفته می شود یکی از فضلای حاضر در مراسم تشییع آیت‌الله موسوی اردبیلی نوشته”جالبه که با حضور رییس جمهور و دیگر مسئولان کشوری در مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، مسولان محترم حرم حتی زحمت باز کردن بلندگوی صحن را نیز بخودشان ندادند. تنها موقع تکبیر آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی صدای ایشان بصورتی ضعیف در صحن پخش شد.” یکی دیگر از فضلا هم نوشت: ” و انصافا با توجه به دو روز عزای عمومی هیچ بازتاب قابل توجهی در صدا و سیما دیده نمی‌شود.

 

 

 

 ۳۷ سال نان مقاومت را خوردیم نه نان مذاکره را
 آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گردهمایی ده‌ها هزار نفری بسیجیان کرمان، با اشاره به اینکه ما ۳۷ سال نان مقاومت را خوردیم نه نان مذاکره را عنوان کرد: مقاومت سومین سرمایه بسیج است که بواسطه این فرهنگ در تمامی سال‌های پس از انقلاب کشور را حفظ کرده و می کنیم. امام جمعه موقت تهران با تقدیر از تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: تلاش‌های تیم مذاکره کننده بر کسی پوشیده نیست اما دو سال است که مردم در جریان مذاکرات هستند و پشت‌سر هم شاهد بدعهدی طرف مقابل هستیم در حالیکه قرار نبود دیگر تحریمی بر ملت ایران تحمیل شود.

شریک جدید ایران برای حذف دلار

کاهش و حذف کاربرد دلار در تبادلات خارجی و به عبارتی ورود به انعقاد پیمان‌های پولی و به ویژه افتتاح حساب مشترک بین بانک‌های مرکزی ایران و طرف مقابل به محورهای اصلی مذاکرات بانکی در پسابرجام تبدیل شده است. در این راستا اوکراین نیز به جمع طرف‌های می‌پیوندد که با تاکید بر استفاده از ارزهای ملی به شریکی تازه برای ایران در حذف دلار در معاملات تجاری تبدیل خواهد شد. ا


واکنش احمدی نژاد به نامزدی الهام

بهمن شریف‌زاده عضو جبهه توحید و عدالت ضمن رد حضور الهام در عرصه انتخابات از سوی احمدی‌نژاد گفت: هیچ‌کس از سوی شخص و جریان احمدی‌نژاد در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند و کاندیدا نمی‌شود.او همچنین درباره اینکه آیا صحت دارد احمدی‌نژاد به غلامحسین الهام گفته از او در انتخابات حمایت نمی‌کند، گفت: بله، نه تنها از ایشان, بلکه احمدی نژاد از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب و جریان حامی خود و همچنین جریان عدالت‌خواهی هم هیچ کاندیدایی نخواهد داشت.

 

شاهزاده سعودی روسیه را به حمله نظامی تهدید کرد!

وب‌سایت «ریل‌استراتژی» در گزارشی نوشت: «ولید بن طلال» از شاهزادگان رژیم سعودی ضمن ادعای اینکه نیروهای ارتش سوریه و روسیه در شهر حلب شهروندان عادی را هدف قرار می دهند به دولت روسیه هشدار داد: اگر ولادمیر پوتین در خصوص اوضاع سوریه به پای میز مذاکره بازنگردد، رژیم صهیونستی و کشورهای عربی را تجهیز مالی و نظامی می‌کند تا به روسیه حمله کنند.براساس این گزارش این شاهزاده سعودی در پیامی صوتی که روز پنج شنبه منتشر شده ضمن ابراز خوشحالی از تغییر رویکرد کشورهای عربی نسبت به رژیم صهیونستی اضافه کرد: مایه خوشحالی ماست که دولتهای عربی دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی دانند و ما باید به اسرائیل همکاری کنیم تا سوریه را از چنگ دیکتاتوری ولادمیر پوتین نجات دهیم.بنا به گزارش «ریل استراتژی»، مقامات رژیم صهیونستی در ماه آوریل سال جاری ضمن استقبال گرم از «ولید بن طلال» در وزارت امور خارجه این رژیم، تفاهم نامه‌ای را با وی امضا کردند.

روایت علم الهدی از تقلب در انتخابات آمریکا
علم‌الهدی با اشاره به اینکه اعلام کردند در ۳ ایالت آمریکا تقلب شده است، خاطرنشان کرد: این هم سوغات دموکراسی در کشورهای غربی، اما دموکراسی و مردم سالاری دینی یعنی مردم ما با پای خود در عرصه نظام وارد می شوند و مباشر در اجرائیات نظام هستند.امام جمعه مشهد با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی یعنی سالار سرنوشت جامعه مردم هستند، افزود: مردم متدین و مومنی که وابسته به دین هستند و مبدا مشروعیت نظام خود را که ولایت و مقام معظم رهبری باشد از دین گرفتند، مردمی که اخلاق سیاسی آنها از دین اخذ شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*