گفته می شود

 

گفته می شود

قربانزاده دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران گفته آقای احمدی‌نژاد از آنجایی که فرد غیر قابل پیش بینی و غیر قابل پیش گیری است، به عنوان یک سیاست‌مدار نمی شود چندان پیش بینی کرد که ایشان چه رفتاری را با توجه به سخنان رهبری پیش خواهند گرفت. ای کاش آقای احمدی نژاد فضایی را فراهم نمی‌کرد که رهبری از پشت تریبون این نکات را مطرح کند توصیه رهبری به آقای احمدی‌نژاد حدود یک ماه پیش به ایشان رسیده است اما ای کاش آقای احمدی نژاد فضایی را فراهم نمی‌کرد که این توصیه ، توصیه‌ی خصوصی از سوی رهبری به صورت علنی و از پشت تریبون مطرح شود. و البته در این زمینه برخی هواداران احمدی‌نژاد نیز فضا سازی‌ها و شائبه‌هایی را وجود آورده بودند که در نهایت منجر به موضع گیری علنی رهبری شده است.

گفته می شود

محمد علی نجفی اظهار کرد که هنوز در رابطه با ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی بحثی مطرح نشده است. محمد علی نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص ریاستش بر ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: در خصوص ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی هنوز بحثی مطرح نشده و اطلاعی در این رابطه ندارم

 

 

گفته می شود

حسین کروبی٬ فرزند ارشد رییس اسبق مجلس به دادسرای شهید مقدس احضار شد. کروبی «به عنوان مطلع» احضار شده و باید ظرف پنج روز آینده در شعبه ی دوم دادسرای اوین (شهید مقدس) حاضر شود.

گفته می شود

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از دبیران کل و اعضای شورای مرکزی احزاب اصلاح طلب ‌گفته در شرایطی که احزاب قوی نداریم، حزب‌های موجود باید مانند یک جبهه، در خانه احزاب با هم باشند و از بحث‌های تفرقه‌انگیز بپرهیزند که برای کشور مضر است. باید به مردم کمک کنیم تا برای تحکیم پایه‌های نظام در انتخابات شرکت کنند. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از دبیران کل و اعضای شورای مرکزی احزاب اصلاح‌طلب، در تشریح اهمیت تحزّب و کارهای تشکیلاتی، با طرح این سؤال که «اگر بخواهیم مبارزات انقلاب را با حفظ اصول ادامه دهیم، چکار باید انجام دهیم؟»، به مجموعه مباحث مبارزین در سال‌های مبارزه اشاره کرد و گفت: در همه مباحث به این نتیجه رسیده بودیم که باید حزب داشته باشیم، اما امام(ره) به دلایلی موجه و حکیمانه در آن مقطع موافقت نمی‌کردند.

 

گفته می شود

وزیر دادگستری با تاکید بر نقش اسفندیار رحیم مشایی در فساد ۳ هزار میلیاردی، می‌گوید: این مسأله واقعیت دارد و نمی‌شود آن را کتمان کرد. دستوراتی درخصوص پروژه‌های واگذار شده به افراد وجود دارد و در دفتر دولت سابق نیز ثبت شده است. ارتباط این‌ها با فساد ۳ هزار میلیاردی قابل کتمان نیست و سند همه آنها موجود است.

.

ناوگان هوایی ایران چه تعداد هواپیما نیاز دارد؟

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بدعهدی آمریکا مسئله جدیدی نیست، اضافه کرد: تا کنون آمریکا به تهعدات خود پایبند نبوده است.وی با بیان اینکه برای نوسازی ناوگان هوایی به ۴۰۰ فروند هواپیما نیازمند است، بیان کرد: تا کنون مجوز خرید بخشی از این تعداد فروند هواپیما گرفته شده است.دامادی در پاسخ به این سوال که چرا هواپیمای مورد نیاز برای نوسازی ناوگان هوایی از دیگر کشورها خریداری نمی شود، تصریح کرد: به هر حال برندهای بوئینگ و ایرباس جز هواپیمای برتر دنیا هستند که نمی توان آن را نادیده گرفت.این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است

گفته می شود

محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس دهم در توئیتر خود مدعی شد: بنابر اطلاع موثق، دولت سابق ۴۸۰۰۰ میلیارد تومان محکومیت مالی قطعی در دیوان محاسبات دارد که ۱۲۰۰۰ میلیارد آن مربوط به شخص رئیس دولت قبل است .

 

گفته می شود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره مالک اشتر، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موشک ذوالفقار گفت: این موشک در حال ورود به سازمان رزم نیروی هوافضای سپاه است و تا پایان سال به تولید انبوه رسیده و تحویل یگان‌ها خواهد شد.وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال تولید موشک‌هایی با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر نیز اظهار داشت: ما برد بالای ۲ هزار کیلومتر نداریم چون نیاز هم نداریم. دورترین برد مورد نیاز برای موشک‌، سرزمین‌های اشغالی است که موشک‌های متناسب با آن را هم داریم

.

شکایت از منتشرکننده‌ی برنامه‌ی انتخاباتی احمدی‌نژاد!

یک روزنامه نگار می گوید که چند هفته پیش از نهی و انصراف احمدی نژاد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، یکی از یارانش به دلیل «انتشار خبر تصمیم برای تشکیل و ساماندهی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد» از او شکایت کرده است. «بهروز شجاعی»، روزنامه نگار اصلاح طلب می گوید: «آقای احمدی نژاد که «فعلا» از حضور در انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب توصیه شدند به عدم کاندیداتوری؛ حالا که این اتفاقات افتاد خوب است بدانید که چند هفته ای است از سوی یکی از یاران و نزدیکان احمدی نژاد از من شکایت شده به اتهام نشر اکاذیب به دلیل «انتشار خبر تصمیم برای تشکیل و ساماندهی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد!».

.

۳ شرط دولت برای پیوستن بهFATF

علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی امروز (سه‌شنبه ۶ مهرماه ۹۵) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: امروزه مبارزه با پولشویی به سیاست مورد توافق در کشورهای مختلف برای مواجهه با گردش مالی فعالیت‌های اقتصادی زیرزمینی درآمده است زیرا راه اصولی برای محدود کردن قاچاق کالا، موادمخدر، فرار مالیاتی، فساد مالی و دیگر فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی است و تلاش برای قطع شریان مالی این اقدامات بهترین شیوه برای مقابله با مفاسد مالی و اقتصادی است. وزیر اقتصاد با تشریح شروط ایران برای پیوستن به FATF گفت: اجازه اشراف اطلاعاتی به هیچ نهاد بین‌المللی را نمی‌دهیم و مصادیق و تعریف هیچ مرجعی درباره گروه‌های تروریستی را هم نمی‌پذیریم.

 

کلید رئیس‌جمهور از دیدگاه پروفسور سمیعی

پروفسور مجید سمیعی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان در دانشگاه گیلان، اظهار کرد:من هیچ وقت سخنم را برای سخنرانی از قبل آماده نکردم و همیشه از قلبم صحبت می کردم و موثر هم واقع می شد.وی خطاب به دانشجویان گفت:به شما درود می فرستم و این حقیر، استاندار و فرماندار و… مهم نیستیم بلکه مهم شماها هستید.پروفسور سمیعی افزود:رئیس جمهور ما بیان کرد که «می خواهیم مسائل را با کلید باز کنیم» می دانید آن کلید کجاست؟ آن کلید شما دانشجویان هستید که کشور را می سازید.

صهیونیست‌ها‌ از شهادت احمدی‌روشن ‌پشیمان شدند

مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: بعد از شهادت احمدی روشن، بر اساس اطلاعات به دست آمده از موساد، صهیونیست‌ها از ترور فیزیکی با گلوله پشیمان شدند چراکه بعد از ترور وی جمعیت دانشجوی کشور به سمت رشته‌های هسته‌ای رفتند، خواسته آنها ایجاد وحشت در نخبگان بود.تسنیم این اظهارات را منتشر کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*