آخرین خبر :

گفته می شود

 

برخی انقلابیون بی‌سروصدا سقوط کردند

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی افراد به رغم اینکه از انقلابیون بودند نتوانستند صعود کنند و به خاطر تغییر حرف‌ها و اعمالشان سقوط کردند که البته این سقوط بی‌ سروصدا بود. انقلابی بودن با راحت طلبی و عیش و نوش همخوانی ندارد بلکه انقلابی باید همواره در حرکت و تکاپو باشد و رسوب، با روحیه انقلابی گری منافات دارد. دشمن همه توان خود را برای نفوذ فرهنگی و سیاسی به کار گرفته که نفوذ فرهنگی را از طریق ماهواره‌ها با موسیقی و لوازم آرایشی و … به پیش می‌برد و نفوذ سیاسی را از طریق مسئولان نظام. البته نفوذ فرهنگی از آنجا که هنوز عمق چندانی ندارد و فعلا جوانان به تغییرات با آرایش و پوشش و … تظاهر می‌کنند، با یک ماه محرّم از بین می رود. مسئولان باید مراقب نفوذ سیاسی نیز باشند زیرا امروز می بینیم که در کنار برخی مسئولان دستگاه‌ها به ویژه در روابط عمومی‌ها افراد نفوذی جای گرفته اند که باید نسبت به این امر هوشیار بود.

 

 

هشدار برجامی شمخانی به آمریکایی‌ها

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر قرار باشد برای کارهای کوچکی مانند خرید هواپیمای مسافربری نیز شاهد کارشکنی و اخلال از طرف آمریکا باشیم تصمیمات جدی‌تری برای احقاق حقوق خود خواهیم گرفت. تجربه‌های مختلف در مذاکرات هسته‌ای و تحولات منطقه به ما ثابت کرده است که اعتماد به امریکا چه در موضوع آتش بس در سوریه وچه در رفع تحریم‌های اقتصادی مصداق حرکت کردن به سوی سراب است.

 

گفته می شود درمجموع قابل پیش‌بینی است که حمایت جریان اصولگرا شخصی مانند قالیباف با توجه به شرایط فعلی در شهرداری بعید است و همچنین بعید است که او در انتخابات ریاست‌جمهوری مجددا به صحنه بیاید. البته شاید از بین جریان‌هایی که قائل به حمایت از آقای روحانی نیستند افرادی مانند آقایان باهنر و غفوری‌فرد نیز وارد این عرصه شوند؛ بنابراین مجموع رای اصولگرایان آن‌قدر نیست که یک نفر بارای قابل‌توجهی با دکتر روحانی مقابله کند.

 

گفته می شود روزنامه اکسپرس تریبون در گزارشی نوشته که نیروهای مرزی ایران در منطقه بلوچستان به سوی خاک پاکستان چندین خمپاره شلیک کرده‌اند، اما این حمله تلفاتی را در پی نداشته است.شبه نظامیان ایالت بلوچستان پاکستان گفته‌اند که مرزبانان ایرانی حداقل سه بار با خمپاره بر شهر «پنج‌گور» روز چهارشنبه حمله کرده و ترس و وحشت زیادی را در میان مردم محل ایجاد کرده‌اند.

گفته می شود وزیر نیرو درباره موضوع استیضاح خودش گفته سلام ما را به آقایان برسانید.حمید چیت چیان در حاشیه دومین بزرگداشت شهید عباسپور و ۵۰۰ شهید وزارت نیرو در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا نمایندگان مجلس می خواهند شما را استیضاح کنند ؟ آیا شما مذاکره ای در این زمینه با آنها داشته اید، افزود: اطلاعی ندارم باید استیضاح را دریافت کنم و در حال حاضر این خبرها غیررسمی است و مذاکره ای با نمایندگان در این زمینه نیز نداشتم.

هالک ایرانی به جای سوریه به آمریکا می‌رود

سجاد غریبی می‌خواهد در مسابقات کشتی کج آمریکا شرکت کند. سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی می‌تواند جز شرکت کنندگان مسابقات WWE (کشتی حرفه ای یا کشتی کج ) باشد. غریبی که در اینستاگرام خود هرکول ایرانی نامیده می‌شود  ۱۷۸ هزار هوادار دارد. او ۲۴ ساله است و ۱۵۵ کیلو وزن دارد و می تواند  تا ۱۷۵ کیلو را بلند کند.غریبی در اینستاگرامش عکس‌هایی از وضعیت فیزیکی خود و اخبار مربوط به خودش در رسانه‌ها را به اشتراک گذاشته است.هالک ایرانی احتمالا به زودی در مسابقات WWE شرکت خواهد کرد. او پیشتر اعلام کرده بود که دوست دارد برای پیوستن به مدافعان حرم به سوریه برود.

 

گفته می شود آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با انتقاد از عملکرد محمد احمدی‌نژاد گفته اگر او می‌خواست تبعیتش از دستورات رهبری را نشان بدهد نباید به گرگان سفر می‌کرد. ایشان گفتند:  آقای احمدی نژاد نباید طوری رفتار می کرد که رهبر معظم انقلاب نظرشان را درباره به صلاح نبودن حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری بطور علنی اعلام می کردند

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*