آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود ۲۹
نوع از خودروهای سنگین و نیمه سنگین شامل کامیون، کامیونت ، اتوبوس های درون شهری و مینی بوس ها با توقف شماره گذاری مواجه شدند.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از توقف شماره گذاری موتور سیکلت های کاربراتوری و خودروهای سنگین و نیمه سنگین درون شهری  فاقد استاندار یورو ۶ از ابتدای مهر خبر داد.

به استناد مصوبه هیات وزیران در تیرماه ۹۵شماره گذاری موتور سیکلت های کاربراتوری از اول مهر ماه ممنوع بوده و لذا سیستم شماره گذاری پلیس در مورد این موتور سیکلت ها بسته شده و دیگر شماره نمی شوند.

گفته می شود یک نویسنده مشهور اردنی امروز در مقابل دادگاه در شهر امان به ضرب سه گلوله کشته شد.  “ناهض حتر” قبل از این به دلیل انتشار کاریکاتوری درباره خدا، بازداشت شده بود. او بعد از یک ماه بازداشت، سه هفته قبل با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود.

این نویسنده مسیحی اردنی کاریکاتوری را در فیس بوک اش منتشر کرده بود که از سوی برخی به عنوان توهین به خدا تعبیر شده بود.
او این کاریکاتور را طراحی نکرده بود اما آن را بازانتشار کرده بود.
این کاریکاتور با عنوان “خدای داعشی ها” بحث و جدل های زیادی را به دنبال داشت .

گفته می شود رئیس سازمان محیط زیست بااشاره به اتهامات اقتصادی یکی خبرگزاری‌ها علیه وی و مادر خود، اعلام کرد: اینجانب نه به عنوان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نه در موضوعات مرتبط با محیط زیست کشور، بلکه به عنوان معصومه ابتکار و در بحث اتهامات اقتصادی از این خبرگزاری و رسانه‌هایی که زنجیره و دنباله آن هستند به مراجع قضایی شکایت می‌کنم و از ایشان تقاضا دارم برای حفظ اخلاق و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دستور دهند تا به وضعیت رسانه هایی که سالهاست در کشور خبر را با دروغ و تهمت در آمیخته اند رسیدگی شود.

گفته می شود رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در بازگشت از نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، به خبرنگاران همراه خود گفت: رضا ضراب بازرگان ایرانی تبار ترکیه ای شهروند ما است و بی گناه در آمریکا در زندان بسر می برد
گفته می شود دیدار با ۱۳ رئیس دولت و دبیر کل سازمان ملل، جلسه با علمای مذهبی و صاحب‌نظران اندیشکده‌های آمریکا و مصاحبه با شبکه NBC و پاسخ به سوالات رسانه‌های بین‌المللی در یک کنفرانس خبری، ماحصل سفر سه‌روزه رئیس‌جمهور به نیویورک بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*