آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود فساد مالی در بین مدیران ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست بالا گرفته است. به گفته یکی از منابع آگاه  مقیمی مدیر کل محیط زیست شمیرانات نیز به دلیل تخلفات مالی دستگیر شد. موضوع دیگر زمین مصادره‌ای است که سالهاست در اختیار مادر ابتکار قرار داده شده تا خیریه‌ای را در آن ایجاد کنند. اما این زمین به محلی برای دیدارهای خارج از برنامه معاون رئیس جمهور تبدیل شده است.

سخنان گستاخانه رئیس‌جمهور فراری یمن علیه ایران

عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن، ایران را باعث ویرانی یمن خواند و ادعا کرد که ایران در برابر تمام تلاش ها برای دستیابی به راه حلی سیاسی برای بحران یمن مانع تراشی می‌کند. وی ایران را حامی افراط گرایی و تروریسم مذهبی در منطقه خواند. این ادعاها در حالی مطرح می شود که ایران همواره از خواست و ارادۀ ملت یمن در تعیین سرنوشت خود دفاع کرده و جنگ افروزی عربستان برای جلوگیری از تحقق ارادۀ ملی در این کشور را محکوم کرده است.

گفته می شود امارات متحده عربی در هیاهوی روابط پرتنش نفتی ایران و عربستان سعودی، در سکوت کامل خبری بهره برداری از یک پروژه جدید نفتی را کلید زده و با افتتاح و راه‌اندازی رسمی این طرح علاوه بر دور زدن تنگه هرمز، تصاحب سهم حداکثری از یک بازار سودآور نفتی را هم در دستور کار قرار داده است.

گفته می شود وزیر دفاع کره‌جنوبی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولت برنامه‌ای برای حذف کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی دارد یا خیر گفت: بله چنین طرحی در دست است. کره‌جنوبی یک ایده و طرح کلی برای هدف‌گیری دقیق تاسیسات موشکی دشمن در نواحی مهم و نیز حذف رهبری دشمن در دست دارد.

 گفته می شود حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سابق دانشگاه شریف (علی اکبر صالحی) جلو استادش که وزیر انرژی آمریکاست دو زانو می نشیند و همه چیزمان را در هسته‌ای می دهد بعد میگویند چیزی بدست نیاوردیم. اگر خطری برای دشمن نداریم، هنوز انقلابی نشده ایم.

دادگاه به نفع فیلم رستاخیز رای داد

مدیرکل دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دادگاه بدوی روز شنبه (سوم مهرماه) به نفع فیلم سینمایی رستاخیز رای داد. پیش از این احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی رستاخیز از شکایت در خصوص اکران نشدن این فیلم و درخواست غرامت ۴۰۰ میلیارد ریالی خبر داده بود. لادن حیدری روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در شهرکرد افزود: امروز رای بدوی دادگاه ورود خسارت به نفع فیلم رستاخیز داده است، ولی هنوز میزان خسارت آن اعلام نشده است.

خبری که در مورد نهی از کاندیداتوری احمدی نژاد دادم، موثق است

روزنامه وقایع اتفاقیه در واکنش به اظهارات اطرافیان احمدی نژاد مبنی بر اینکه صحت خبر دیدار رئیس دولت دهم با رهبرمعظم انقلاب باید از سوی دفتر رهبری منتشر شود، با مهدی فضائلی گفت وگو کرد. مهدی فضائلی،فعال رسانه ای که این خبر را منتشر کرده است می‌گوید: «اگر کار خلاف قانون مرتکب شدم، حتما با من برخورد می‌شود.» او درباره چگونگی اطلاع‌یافتن از جزئیات دیدار احمدی‌نژاد با رهبری اضافه می‌کند: «بالاخره کسانی که در کار خبر و تحلیل هستند به‌هرحال از طریق کانال‌هایی به اخبارها دسترسی پیدا می‌کنند. بااین‌حال، او درباره صحت‌داشتن و موثق‌بودن مطالبی که درباره دیدار احمدی‌نژاد و رهبر معظم انقلاب نوشته است، تأکید می‌کند: «من همیشه سعی می‌کنم اگر مطلبی را نقل کنم، موثق باشد»

مخالفت تلویحی سپاه با حضور احمدی‌نژاد در انتخابات۹۶

حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت؛پیچیدگی آن( انتخابات) به خاطر چند مسئله است:یکی تلاش افرادی که در گذشته در رأس حکومت بودند، مانند دولت‌نهم و دهم. یعنی نوع رفتار و حرکت‌هایی که دارد انجام می‌گیرد بازگشت به گذشته است که خود این موضوع مسئله مهمی است که آیا در شأن یک امت انقلابی و هدفمند این است که بازگشت به عقب داشته باشد یا خیر.

دوربین‌های سفارت انگلیس در خیابان‌های تهران

سفارت دولت پادشاهی انگلستان در تهران روزهای متفاوتی را گذرانده است. روزهایی که از تعطیلی تا بازگشایی را شامل شده و آنها که روزی به دلیل حمله تعدادی از دانشجویان سفارت خود را تعطیل کرده بودند از اول شهریورماه ۱۳۹۴ مجدداً تصمیم به بازگشایی سفارت گرفتند. در آخرین این تحولات نیز دو کشور روابط دیپلماتیک خود را در سطح سفیر ارتقا دادند.حال در چند روز اخیر در اطراف سفارتخانه این کشور در خیابان فردوسی دوربین‌های مدار بسته نصب شده‌اند. دوربین‌هایی که معلوم نیست چرا در حریم خیابان‌های اطراف سفارت توسط مأموران امنیتی انگلیس قرار گرفته‌اند. اتفاقاتی که شاید بی‌ارتباط با حضور سفیر جدید دولت بریتانیا در تهران نیست. سخن از «نیکلاس هاپتون» سفیر جدید انگلستان در تهران است که ۱۵ شهریور امسال رونوشت استوارنامه خود را تقدیم آقای محمدجواد ظریف کرد.وی در دولت انگلیس عهده‌دار مسوولیت‌هایی در ارتباط با امور امنیت ملی بوده و به عنوان سفیر کشورش در دوحه (قطر) و در یمن فعالیت کرده است.

کنایه سنگین روحانی به مخالفان برجام

حسن روحانی روز شنبه در مراسم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ و بهره‌برداری همزمان از هزار پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور، اظهارداشت: آنها که می‌گویند آثار برجام را نمی‌بینیم باید بدانند بخش بزرگی از بودجه و منابع دولت ‏در سال جاری در سایه اجرای برجام به دست آمده است.

علت طولانی شدن جنگ از زبان یکی از فرماندهان

اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت و گو با میزان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیرامون زمینه های تاریخی شروع جنگ میان ایران و عراق درباره اینکه آیا خیانت بسیاری از افراد و جریانات سیاسی در ایام جنگ عامل تشدید درگیری ها میان ایران و عراق بود اظهار کرد: بدون شک نمی توان این موضوع را نادیده گرفت زیرا خیانت افرادی مثل بنی صدر و عوامل وابسته به استکبار و آمریکا که درحال حاضرنیز تعداد انگشت شماری از آنها درکشور وجود دارند در زمان جنگ غیر قابل انکار نیست و به گونه ای که آنها سبب شدند که دامنه جنگ میان ایران وعراق به درازا بکشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*