آخرین خبر :

پیامک

۵۰۰۰۹۹۹۶
آقای استاندار،در موضوع تبدیل وضعیت کارکنان،کار به جایی رسیده که کارمند با پست مرکز استان حقوق می گیرد ولی با ماشین اداره چندساعت یک سری به شهرستان می زند و برمی گردد اداره کل.پیشنهاد می کنم در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قسمت پیام به استانداررا فعال کنید،مواردی که قابل طرح در روزنامه نیست رامردم به شماانتقال دهندوازگردن خودبردارند.
۱۳۹۵/۰۷/۱۱ ۱۴:۲۹:۴۵
۳
سلام.من از مردم فرهنگی و فرهیخته بیرجند گله دارم که چرا به جای سلام از عبارت خسته نباشید استفاده می کنند.
۱۳۹۵/۰۷/۱۱ ۰۸:۰۷:۳۱ خوانده نشده خیر
۴
با سلام از اموزش و پرورش سوال کنید برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ تا کی می خواهند وعده و وعید های دروغ بدهند پس از گذشت یک سال تا کنون یک ریال نگرفته ایم  عاجزانه تقاضا داریم اندکی از سیاسی کاری ها بکاهید و به فکر پرداخت حق و حقوق مردم باشید
۱۳۹۵/۰۷/۱۱ ۰۶:۱۹:۱۸ خوانده نشده خیر
۵
سلام وقتیکه مدعیان بهداشت جامعه به فکرسلامتی همسایگان خوددرخیابان غفاری نیستند.وبرای بوی بد بیمارستان کاری نمیکنند.
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ ۲۰:۴۴:۰۶ خوانده نشده خیر
خیر
۷
مسولین تا کی میخواهند اثار تاریخی شهر رو در اسارت خودشون نگهدارند?!!! تاموقع تخریب  یا برای استفاده دولتی?من که یک بیرجندی ام اثار باستانی شهرم رو این همه سال با درب بسته دیدم خوشا بحال توریست ها!!!!!حالا استان های دیگر از یه خانه قدیمی کلی جذب توریست وکسب شهرت  کردند!”!!
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ ۱۹:۱۰:۳۲ خوانده نشده خیر
۸
۹
تقاطع بازار روز غفاری فوق العاده خطرناکه و متاسفانه رعایت نکردن شدید راننده هایی که از سمت ظفر وارد خیابان غفاری می شوند باعث بروز تصادف های بدی خواهد شد.از مسولین خواهشمندیم از سمت ظفر ورود ممنوع کنند یا اگه فکر بهتری جز سرعت گیر دارند اجرا کنند تا شاهد تصادفات بدتر از این نباشیم.بهتر نیست قبل حادثه فکر کنیم?
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ ۱۸:۵۲:۲۶ خوانده نشده خیر
۱۰
مسولین فرمودند.ضرب العجل تعیین کردند هتل کویر به اتمام برسه.اما تپه های زیر هتل رو ندیدند اخه رو چه حسابی دو موضوع مرتبط به هم رو نادیده گرفتند تا زمانی که اونجا فضای سبز در حد هتل نسازید توقع جذب سرمایه گذار هم نداشته باشید.اگه خودتون سرمایه گذار باشین می پسندین همچین فضایی اطراف پروژه ای به این بزرگی?!!!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*