آخرین خبر :

پیامک

مغازه پوشاک فروشی با ۷ سال سابقه کار  و موقعیت مناسب معلم.
۰۹۱۹۵۱۰۰۰۲۳
۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۲:۴۷:۰۹ خوانده نشده
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

آقای استاندارشماکه قصدنداشتین قضیه تبدیل وضعیتهاروجدی کنیدنبایدازاول حرفشومیزدی
۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۰:۱۷:۱۶ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
توراخدا.مسولان بهزیستی.این قشرضعیف رادریابید.چندسال است درنوبت مسکن هستیم.وپول ازماگرفتن.ولی هنوزمسکن تحویل ماندادن.اخه مابافرزندمعلول چه کار کنیم
۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۰:۰۸:۲۸ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. چرا مسئولین اداره برق اقدامی در خصوص روشنایی بلوار الهیه چهکند نمی کنند همین چند وقت پیش بود یک نوزاد بر اثر تصادف تو این مسیر کشته شد چند نفر دیگر باید کشته بشه که مسیولین اقدام کنند ؟
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۲۱:۱۰:۲۹ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام:درخشش،روزنامه وزین تان را،از عمق وجود،به شما،همکاران،مشترکان و مردم فهیم این دیارتبریک میگویم…: خراشادیزاده
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۱۹:۲۷:۰۵ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خواهش میکنم بدون سانسور چاپ کنید.ممنون.
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۱۲:۳۶:۵۲ خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
جناب آقای عبادی،نماینده محترم مقام معظم رهبری دراستان،همان طورکه میدانید یکی از دغدغه های معظم له اجرای عدالت است،دراستان ما پارتی بازی دراستخدامی بی داد میکند،رابطه جای ضابطه راگرفته،فردی رامیشناسم که دایی اش …….. است که هم خودش و هم خانمش به لطف دایی عزیزش رفته سرکار،از جنابعالی عاجزانه تقاضا دارم جلوی پارتی بازی هارو گرفته وبامدیران متخلف برخورد نمایید،چندین مرتبه به جناب استاندار از طریق همین روزنامه پیامک دادم که متأسفانه ایشان اقدامی نکردن،دریغ از چاپ یک جوابیه در روزنامه،شاید درحوزه کاری ایشان نباشد!
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۱۲:۳۶:۴۹ خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
پدران و مادران خانواده های فقیر،مستضعف وضعیف نیز همانندهرخانواده ای،فرزنددارند ودوستشان دارند.اینهابرای زندگی وپیشرفت فرزندانشان ازجان مایه می گذارندواکثراباشغل های محترم و پرمشقت کارگری،زباله گردی و…دنبال روزی حلال هستند.اینهابسیارمحترمندوبعضی به حقوق خود در جامعه آگاه نباشندو معمولا افراد آگاه وبانفوذحق فرزندان اینهارامی خورند.
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۱۲:۳۲:۳۶ خوانده نشده خیر
۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
عذر خواهی مرتضوی در صورتی لازم و ضروری  بود که ایشان خدای ناکرده با هماهنگی چند نفر از مأ موران کهریزک دستور شنکجه یا قتل افراد مورد نظر را می داد  ۰ در صورتیکه ایشان حکم بازداشت اخلالگران سطح خیابان را صادر می نموده وهیچ غر ض شخصی و جناحی هم نداشته  است۰ اینکه محیط بازداشتگاه نامناسب  بوده به وظایف نیروی انتظامی مربوط می شود ۰ وقتی معاون ریاست جمهور ( خاتمی ) در برنامه زنده  محاکمه  خود با وقاحت تمام می گوید کلمه  تقلب در آرا  یک اسم رمز برای شورش بوده و قصد براندازی کل نظام را داشته اند و تا امروز هم مسببان اصلی  نان و کباب و تفریحشان برقرار است و به ریش همه می خندند و حاضر به کوچکترین عذرخواهی  نمی شوند  بنظر بنده کم سواد عذرخواهی مرتضوی کج سلیقگی خودش و ظلم به عدالت است
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۱۱:۵۶:۳۳ خوانده نشده خیر
۱۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اقای شهردار از روزی که شرکت های خصوصی تشکیل شدن هر کار دلشان میخواهند میکنند وتا کار گر که زیر فشار کاری حرفی بزند  سریع می گویند اخراج چون پارتی ندارد  دستش از همه چی کوتاه هست شما سروران به فکر کار گران باشد  از خداوند منان خواستار  پیشرفت روز افزونتان هستیم
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۰۹:۳۵:۵۹ خوانده نشده خیر
۱۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
توراخدا.مسولان بهزیستی.این قشرضعیف رادریابید.چندسال است درنوبت مسکن هستیم.وپول ازماگرفتن.ولی هنوزمسکن تحویل ماندادن.اخه مابافرزندمعلول بامخارج داروی گران.ومستاجری چکارکنیم.خداخیراتان دهد..
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۰۹:۰۰:۴۹ خوانده نشده خیر
۱۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام استاد عزیزجناب حیدری کسب رتبه ۶نشریه خوب و عالیتون که انتخابی عالی و زیبنده میباشد رو خدمت شما و خونواده تبریک میدم.مویدی.نمایندگی پاناسونیک خراسان جنوبی
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۶:۳۰ خوانده نشده خیر
۱۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
کسب رتبه ۶نشریه عالی وزیبای خراسان امروز در کشور رو خدمت جناب حیدری و همکاران محترمتون تبریک عرض میکنم.
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۳:۱۷ خوانده نشده خیر
۱۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
‏‏با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم؛انتهای بلوار امام حسین مهرشهر فضای سبز مناسبی ندارد واز روشنایی کافی هم بر خوردار نمی باشد.
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ۰۵:۴۷:۴۵ خوانده نشده خیر
۱۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
هر شهر و روستایی که تعداد سادات بیشتری دارد بطور قطع و یقین بومیان مؤ من تر و مهمانپذیر تری هم داشته که سادات مکرم را که در واقع اعراب مهاجری از آل رسول ( ص) بوده و از ظلم و جور خلفای وقت به ایران پناهنده شده و سالیان طولانی  با مردم بومی همزیستی مسالمت آمیز داشته اند و لذا امروز هم بر همه ما فرض واجب است که احترام آنها را نگه داریم اما سادات محترم نیز باید قدر جایگاه خود را بدانند در حدی که اسوه اخلاق برای همه مردم  باشند.
۱۳۹۵/۰۶/۳۱ ۲۰:۵۶:۱۳ خوانده نشده خیر
۱۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام .این چه قانونی است که هیچ تفاوتی از نظر حقوقی بین یک زن وفادار به زندگی با زن پستی که در سایت های  اینترنتی  با مردی آشناو. …!نیست!!! .مسئولین ،قانون گذاران،قضات اسلامی ،به فکر باشند که به زودی باید گذاشت و گذشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*