آخرین خبر :

نوجوانان فوتبال ایران جهانی شدند

تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری پنج بر صفر مقابل ویتنام و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال نوجوانان ایران و ویتنام، امروز (یکشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا که در هند در حال برگزاری است با قضاوت «کیمورا هیرویو کو» از ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.
در نهایت شاگردان «عباس چمنیان» در این مسابقه با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری دست یافته و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ را به دست آوردند.
در این دیدار، «الهیار صیادمنش» دو گل به ثمر رساند و «محمد قادری»، «علیرضا اسدآبادی» و «امیرحسین خدامرادی» دیگر گلزنان ایران بودند.
تیم کشورمان امروز با ترکیب، علی غلامزاده، طاها شریعتی، سعید آهنی (احمد دواسری)، امیرحسین اسماعیل زاده، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، وحید نامداری (علیرضا اسدآبادی)، الهیار صیادمنش و احمدرضا جلالی به میدان رفتند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران پنج شنبه ۸ مهرماه در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار تیم های عمان و کره شمالی که فردا برگزار خواهد شد، رو به رو می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*