آخرین خبر :

مهدی قمری به عنوان سرمربی تیم ملی ورزش های زورخانه ای بنگلادش انتخاب شـد

فدراسیون جهانی ورزشهای زورخانه ای هدایت تیم ملی بنگلادش در مسابقات جهانی اندونزی را بر عهده مهدی قمری مدرس رسمی و رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای خراسان جنوبی گذاشت.

مهدی قمری که هم اکنون راهی اندونزی شده است در گفت و گوی اختصاصی با بیرجند امروز گفت: ابتدا باید به بنگلادش می رفتم اما طبق آخرین برنامه ها قرار شد ورزشکاران بنگلادش همراه با ورزشکاران ۱۰ کشور دیگر به اندونزی بیایند تا تمامی آموزش ها و تمرین ها در آن کشور انجام شود .

به گفته او چند مربی دیگر از استان های دیگر ایران هم در این کشور او را همراهی خواهند کرد اما مسئولیت مستقیم تیم بنگلادش با او خواهد بود.

قمری در پاسخ به اینکه تا چند سال در این سمت خواهد بود و چه زمانی برای قرار داد او در نظر گرفته شده اعلام کرد: هنوز قرارداد مشخصی برای این موضوع ندارم که درباره اش پاسخی بدهم.

سر مربی تیم ملی بنگلادش درباره تاریخ آغاز مسابقات کشتی پهلوانی جهان گفت:۲۱ کشور از سراسر دنیا در این مسابقات حضور دارند که از ۱۶ و ۱۷ مهر ماه در اندونزی آغاز و تا ۲۱ و۲۲ مهر ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت.

حضور مهدی قمری در ورزش زورخانه ای خراسان جنوبی باعث شد ورزشکاران این رشته در رقابت های لیگ کشوری مقام بیاورد و همچنین این ورزش در جهان بیشتر شناخته شود.

او که معتقد است تمامی فعالیت‌هایی که در قالب ورزش زورخانه‌ای در استان انجام می‌شود به همت زورخانه‌داران و عاشقان پای کار است که بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند امروز در سمت مربی گری در سطح مربیان جهانی نشان داد همه چیز در این ورزش تنها به واسطه عشق و علاقه ای است که ورزشکاران به این رشته دارند

۳s2.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*