رسیدگی ویژه به حساب بانک ها

برای رفع مشکلاتی که بانک ها به وجود آورده اند گزارش هایی در حال تهیه است که از کانال خودش به رئیس بانک مرکزی اطلاع داده خواهد شد.

دادستان کل کشور و عضو شورای پول و اعتبار کشور در گفت وگوی اختصاصی با بیرجند امروز درباره مشکلاتی که بانک ها برای تولید کنندگان به وجود آورده اند اطلاعات کامل دارد، لازم نیست چیزی را برای او توضیح دهم چرا که به عنوان فقط یک سوژه از تخلفات در یکی از بانک های استان حرف را قطع می کند و می گوید: همه بانک ها مشکل دارند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری از گزارش هایی خبر می دهد که در شورای پول و اعتبار کشور دنبال می شود و قرار است براساس مستندات به رئیس بانک مرکزی برسد تا برخوردهای لازم انجام شود.

به گفته او تاکنون تک تک تخلفات استخراج شده است. تخلفاتی مانند بلوکه کردن بخشی از وام ها در شعبه مورد نظر که به لحاظ قانونی تخلف است از آن جایی که او دادستان کل کشور است به آنچه در حق مردم در بحث معوقات بانکی به وجود آمده است آگاه است و این موضوع را جزو موارد پیگیری شده در شورای پول و اعتبار کشور عنوان می کند.

جمله اش را این طور تمام می کند که ما با بانک ها مسئله مهمی داریم که باید هر چه زودتر به آن رسیدگی شود و هم اکنون نیز به طور ویژه روی آن بحث داریم.

Image result for ‫دادستان کل کشور‬‎

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*