آخرین خبر :

۲۵ شهریور؛ برگزاری جشن عاطفه ها

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد: جشن عاطفه ها ۲۵ شهریور در پایگاه های سراسر کشور برگزار می شود.
علی محمد ذوالفقاری  در مصاحبه اختصاصی با  خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، با اشاره به برگزاری این جشن در دو مرحله گفت: مرحله نخست جمع آوری کمکها از اول شهریور در پایگاه های کمیته امداد آغاز شده است و مرحله دوم این جشن نیز ۱۰ مهر در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.
وی با اشاره به هدف کمیته امداد در فعال کردن دانش آموزان برای کمک به همکلاسی های نیازمندشان افزود: در ۱۰ مهر با برپایی جشن عاطفه ها دانش آموزان کمکهای خود را برای دوستان همکلاسی نیازمند هدیه می کنند.
وی برگزاری جشن گلریزان در ۲۵ شهریور با حضور خیرین را از دیگر برنامه های این جشنواره خواند و گفت: امسال جشن گلریزان در سراسر کشور با حضور فعالان تحصیلی در بخش پوشاک مدارس ، لوازم التحریر و نشر و موسسات علمی آزاد و مدارس غیر انتفاعی به عنوان حامی در این جشن برگزار می شود.
ذوالفقاری با اشاره به حضور فعال نیکوکاران در جشن عاطفه های امسال گفت: این نیکوکاران با حضور در ۹۳۰ محله در سراسر کشور با شناسایی نیکوکاران و نیازمندان اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی خواهند کرد.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مشارکت یک میلیون حامی فرزندان ایتام و محسنین را از دیگر برنامه های جشن عاطفه ها برشمرد و گفت: در این جشن حامیان به صورت مستقیم از طریق شناسه فرزندان معنوی خود کمکها را قبل از آغاز مدرسه به افراد تحت حمایت هدیه می کنند.
وی سامانه پیامکی #۱*۸۸۷۷* از دیگر درگاه های کمک رسانی به افراد نیازمند در جشن عاطفه ها خواند و گفت : افراد خیر می توانند از طریق این سامانه کمکهای خود را اهدا کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*