آخرین خبر :

پیامک

۲
سلام شهرداری برای پرداخت حقوق های انچنانی کارمندان وشورای شهرعوارض خانه هارازیادکرده درصورتی که مردم دراین استان اکثراکم درامدهستند.
۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۱۴:۲۹:۱۶ خوانده نشده خیر
۳
جناب آقای استاندار،متاسفانه در موردانتقال تبدیل وضعیت شده ها موفق نبودید و هنوزبرخی اطرافیان مدیران در مرکز استان تشریف دارند چون پست دارند.استانداری هم به نامه و تلفن اکتفاکرده .وقتی کارکنان در شهری که قبول شده اندوفرمانداریهافقط اسامی اینهارادارند،چطور می توانند پیگیری کنندکه نیرویشان کجاست؟دستوراستانداری راه فراررابازگذاشته بود.
۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۱۰:۴۳:۴۴ خوانده نشده خیر
۴
۹۱۵۰۰۰جناب آقای استاندارمحترم نحوه رفتارشمابافرمایش شمارسانه ها مغایراست مابیش ازدوماه است درانتظار۲۰دقیقه ملاقات باشما بابت حل مشکلی هستیم  اماموفق نشدیم لطفا”محبتتان را مبذول فرمایید.
۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۱۰:۰۸:۵۴ خوانده نشده خیر
۵
پاسخ شهرداری درخصوص زیباسازی بلوارغفاری جالب بودکه این امررومنوط به طرح تفضیلی شهرقرارداده بود
۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۰۹:۱۵:۴۷ خوانده نشده خیر
۶
سلام
خداقوت استاندار عزیز
راهی سخت و پرپیچ و خم را در مبارزه با تبعیض و ناعدالتی در پیش رو دارید.اینگونه که مشخص است عزمی جدی در مبارزه با رانت و فسادهای اداری دارید . انشاالله موفق و موید باشید.
۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۰۷:۴۲:۱۴ خوانده نشده خیر
۷
‏نمایشگاه لوازم التحریرایرانی-اسلامی(١۵%تخفیف)
از۱۵تا۲۵شهریور:نگارخانه ابوذر/از۳۱شهریورتا۷مهر:نمایشگاه دفاع مقدس دربیدخت
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۲۱:۱۱:۵۹ خوانده نشده خیر
۸
جهت اطلاع مسؤلین امور کلینیک های ترک اعتیاد عرض می شود چون مردم عادی جامعه غیر از معتادین لاشی و هرزه گرد توی خیابونها  انواع دیگر معتاد را کمتر می شناسند ولیکن شماها اگر واقعأ بقیه را می شناسید پس بخوبی می دانید که تیپ یک معتادین که سرمایه داران بزک کرده هستند هنوز هم بهترین تریاک را می کشند و تیپ دوم کارمندان  و کاسبان متوسط هستند که به دلیل نامرغوب بودن تریاک  حقیقتأ کارو بار پزشکان و منشیان آنها را سکه نموده و خرید و فروش شربت و قرص را روی بورس دارند اما نوع سوم معتادین کارگران گرده لق روز مزد هستند که از سال های ۹۱ و ۹۲ درفکرند که بتوانند همین ماه اول ویزیت دکتر را پس انداز کنند تا از شر تریاک های سرب دار راحت شوند ولیکن موفق نمی شوند  لذا اگر واقعأ همتی دارید به کمک آنها بشتابید ضمن آنکه ویزیت الکی دکترها که درطول دوالی سه ما ه یکبار هم به معتادین کاری ندارند برای هر ماه بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ تو مان  می گیرند خیلی بی انصافی است    
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۱۶:۱۷:۱۸ خوانده نشده خیر
۹
باسلام به تمام زحمت کشان شهرداری. لطف کنید اسم وتابلو فلکه فرودگاه و میدان پمپ بنزین معصومیه رو نصب کنند.آخه ورودی شهرمونه.
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۱۵:۱۳:۲۹ خوانده نشده خیر
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۱۴:۳۵:۲۰ خوانده نشده خیر
۱۱ ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۱۴:۳۰:۲۵ خوانده نشده خیر
۱۲
در این خشکسالیها و تعطیل شدن کارخانه های کشاورزی ,سازمان جهاد کشاورزی چه اقداماتی کرده است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*