آخرین خبر :

پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

سلام
به آقای دکتر حسن خانی دست مریزاد میگم که از حق ما کسبه مظلوم در مقابل طوفان ویرانگر مالیات که در خراسان جنوبی ریشه ضعیف کسبه را سوزانده تصمیم به دفاع گرفتند
به خدا کاری قهرمانانه تر وحیاتی تر از این در این مقطع نیست
اداره مالیات بیرجند سختگیر ترین در کشور است .
کاش نماینده بیرجند هم از این کارا بکنه
۱۳۹۵/۰۵/۲۸ ۱۰:۱۶:۵۸
۲
با عرض سلام  تقدیر وتشکر می کنم ازرئیس مجمع نمایندگان استان در دفاع از کسبه ومودیان مالیاتی در بی عدالتی گرفتن مالیات وتعطیلی وافزایش آمار بیکاری در این استان خشک ومحروم بامردمانی مظلوم به امید آن روز که بتوانیم پله ای ازعدالت راطی کنیم انشاالله
خوانده شده خیر
۳
سلام
با وجود پرداخت بدون تاخیر مالیات در هر سال مجددا جهت پرداخت مالیات سال ۸۹به اداره مالیات احضار شده ام…..
خوانده شده خیر
۴
با سلام خواستم تشکر کنم بابت چاپ درد دلهای مودیان مالیاتی ,این حرف تمام کسبه است,وضع مالیاتهای سنگین مرا یادخلفای ظالم عباسی می اندازد که در کتابهای تاریخ به بدی از انها یاد میشد
خوانده شده خیر
۵
سلام،می خواستم بابت نوشته چهارشنبه ۲۷مرداد در زمینه پایه های غیر متعارف مالیات در استان از روزنامه خراسان امروز تشکر کنم و همچنین بگم ساختمان جدید اداره مالیات با این همه شوکت و زیبایی در یکی از گرانترین محله های شهر بیرجند با کدام پول وسرمایه در حال راه اندازیست،آیا بیت المال نیست؟ ،همین مالیات کمر شکن  مشاغل نیست؟
خوانده شده خیر
۶
سلام،تیتر رتبه بی خاصیت،واقعا حرف دل خیلی از کسبه،تولید کننده و تاجرین خراسان جنوبی هست،مالیات زیاد وبی منطق امان ما مردم خراسان جنوبی را بریده  هست انشالله که مسولین تجدید نظر بکنند.
خوانده شده خیر
۷
س. اگر دولت و وزارت نیرو می خواهد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند  . برای کسانی که در مصرف آب صرفه جویی می کنند عوارض و مالیات و آبونمان را حذف کند تا باعث تشویق دیگران شود.
خوانده شده خیر
۸
س. کدام تورم تک رقمی ؟ قبض آب یک زن روستایی که فقط با یارانه زندگی می کند . مصرفی آب ۴۰۰تومان است که باید بابت مالیات و عوارض و آبونمان ۲۷۰۰تومان پرداخت کند  . باید چهقدر مصرف کرد تا قبض اب صفر شود .
خوانده شده خیر
۹
سلام قابل توجه مسولین محترم خصوصا استاندار محترم لطفاپیگیری بفر ما یید که چه معنی دارد پول گاز مثلا برایمان می اید ۲۲۰۰۰ هزارتومان مصرفی میشود۱۲۰۰۰ هزارتومان بقیه بابت عوارض و مالیات و ابونمان کسر می شود لطفاتوضیح بفرمایید ابو نمان یعنی چه وچرا اندازه گاز مصرفی پول ابونمان  کسر می شود . شمارا به خدا به داد دل مردم بیچاره برسید دیگرتحمل این چیز هاراندارند. نارضایتی درخصوص قبضهاخیلی زیاد است بخصوص قبض گاز.
خوانده شده خیر
۱۰
سلام قابل توجه مسولین محترم خصوصا استاندار محترم لطفاپیگیری بفر ما یید که چه معنی دارد پول گاز مثلا برایمان می اید ۲۲۰۰۰ هزارتومان مصرفی میشود۱۲۰۰۰ هزارتومان بقیه بابت عوارض و مالیات و ابونمان کسر می شود لطفاتوضیح بفرمایید ابو نمان یعنی چه وچرا اندازه گاز مصرفی پول ابونمان  کسر می شود . شمارا به خدا به داد دل مردم بیچاره برسید دیگرتحمل این چیز هاراندارند. نارضایتی درخصوص قبضهاخیلی زیاد است بخصوص قبض گاز.
خوانده شده خیر
۱۵
باسلام ایا با وجود کساد بودن بازار وبیکار بودن کسبه وبر شکست کردن چندین نفر درهر روز در شهرمان نیاز هست که شما هر چند وقت نمایشگاه بر پا میکنید وپولش را به جیب تهرانیها که نه در این استان مالیات میدهند نه سرمایه گذاری میکنند نه جوانی از شهرمان رابر سر کار میبرند میزنید از خدا بترسید و دید مردم را نسبت به کسبه بد نکنید ودلتان را برای دریافت پول نا چیزی خوش نکنید که این پول باعث نابودی مردانی میشود که نان اور خانهایشن هستند
خیر
۱۶
خوشحالیم که امسال با اجرای مالیات بر خانه های خالی بازار سیاه کمتر خواهد شد لطفا اداره مالیات واحدهای۰۴فراموش نشود
خیر
۱۷
اگر تمام ایران را بگردید تنها جایی که به هر بهانه ای شما را جریمه رانندگی می کنند خراسان جنوبی ۰ اگر روی عملکرد ملی نمودن اراضی کشاورزی تمرکز کنید منابع طبیعی خراسان جنوبی ۰ اگر به مالیات و عوارض دریافتی از مردم دقت کنید خراسان جنوبی۰ اگر به تعداد حوادث مرگبار جاده ای نگاه کنید خراسان جنوبی ۰ اگر کمترین جاده دوبانده را بررسی کنید خراسان جنوبی۰ اگر آمار بیشترین پس انداز راکد را بررسی کنید خراسان جنوبی۰ اگر کمترین اعتراض و بیشترین تحمل را و قناعت را بخواهید باز هم خراسان جنوبی و نهایتا اگر بیشترین توسری خور را بررسی کنید مرکز خراسان جنوبی رکورددار دنیا خواهد بود ۰ حال اگر استان شدن دل ما را زده باشد و بخواهیم همان روستاهی قبلی باشیم چه کسی را باید ببینیم  ۰ راستی نمره انضبات عالی نماینده شهر هم رکورد دیگر ماست
خیر
۱۸
سلام مامیدانیم فقط انتخابات تمام شودنه تنها سبردههای میزان برداخت نمیشود،بلکه جریمه هاومالیات ها کمرمارامیشکند!لطفا قدرمردم رابدانید!
خیر
۱۹
سلام باتدبیروامیدثانیه ای فکرکنیدازحقوق کارمندان که اخر ماه مالیات کم می شود حالا شماهرجاکه خدمات به مردم می دهند مالیات بر ارزش افزوده چراهرجاکم می آورند دست توی جیب مردم می کنند؟؟!!
خیر
۲۰
چرابایدمالیات پرداخت کنیم؟آیاطبق سخنان مسوولین،وابستگی بودجه کشور به نفت،هرسال کمترنمی شود؟آیامالیات دریافتی از مردم،بودجه اداره کشور راتامین نمی کند؟چرا باید عده ای که خودشان بااین بودجه ارتزاق می کنند،بانفوذ و رانت وقدرت غیر مشروع،باپارتی بازی حق سایرین را ناحق می کنندوسایرین بایدمالیات بدهندواین افراد،مفت مفت حرامخواری کنند؟
خیر
۲۱
سلام!چراسازمان امور مالیاتی عملکرد خود را از دریافت مالیات ووصول بیش از مبلغ پیش بینی شده را در بوق وکرنا نمیکند!
خیر
۲۲
سلام!روز گدشته به سایت امور مالیاتی خراسان جنوبی مراجعه کردم تااز کم وکیف موفقیت امورمالیاتی استان قرار بگیرم ولی دریغ از حتی یه خبر کوتا!
خیر
۲۳
سلام!چگونه باکسادی وبه هم ریختگی بازار ورکود دارایی خراسان خنوبی ۱۸درصد مازاد بر پیش بینی سازمان امورمالیاتی کشور وصول مالیات داشته است ایا غیر از این است ک مالیات ب نا حق دریافت کرده اند
خیر
۲۴ خیر
۲۵
جایگاه دوم کشوری برای خراسان جنوبی از نقطه نظر تحصیل درآمدهای مالیاتی اگرچه گویای خوب بودن و خوش حساب بودن مردم این منطقه است ولیکن نشان دهنده وارد آوردن فشار برگرده مردم نیز می باشد و جالب تر اینکه چون اکثر کارخانجات و کارگاهها  به دلیل محرومیت منطقه معافیت مالیاتی دارند درصد بالایی از مالیات ها از کارمندان کارگران و کسبه کوچک و متوسط گرفته می شود مثلا بنده برای یک وانت پیکان باید سیصد هزار تومان مالیات بدهم  بی جهت نیست که اکثر مدیر کل های استان بعد از انجام خدمت در این استان با یک صعود ده پله ای به معاونت وزیر یا پستی مشابه آن می رسند  چرا که حکومت بر بره ها هم آسان است و هم مفید
خیر
۲۶
ازچاپ قیمت طلاواقعامتحیرشدم،۷درصدسود،۸هزارتومان اجرت،۹درصدمالیات که معلوم نیست درکدام فاکتورجامی ماندوسودنزدیک ۲۰درصدطلافروشهاواقعاجالب است ،پس به دلیل است که یکی درمیان مغازه طلافروشی دربازاربیرجندداریم.
خیر
۲۷
در خبرها بود که مشکل بیکاری هنوز در ۱۵ استان تغییر نکرده  بنده اعتقاد راسخ دارم با سیاست های  اقتصاد لیبرالی که علی رغم همه شعارهای  مقاومتی از خو د  ارو پا  و امریکا  آزاد تر وجود دارد ا ین مشکل حل نخواهد شد  اگر مصداقی تر سخن بگو یم یعنی اینکه دولت بیاید به یک سرمایه دار انواع وام ها و امکانات دیگر و بخشش مالیات و غیره بدهد تا ایشان لطف کند بعداز تشکیل کارگاه و کارخانه اگر دوست داشت ده نفر را استخدام کند  خوب این آقا هم یا مثل معادن نهبندان  از افراد خودش می آورد و یا  اگر توانش رسید دستگاه اتو ماتیک و یا روبات می آورد  ولی اقتصاد اسلامی و مقاومتی این است که مانند  کمیته امداد امام  با حداقل سرمایه و وام  مستقیم برای بیکار شغل ایجاد شود  البته  کارمندان  لیبرال  خواهند گفت اهن , آقا رو ,  مگر با  وام های کوچک می شود مملکت  اداره کرد ?  در جواب  می گم شما مجریان  توی اداره چرت نزنید  بروید جوان ها را برای طرح های  بزرگ بصو رت  تعاونی  آما ده  کنید
خیر
خیر
خیر
۳۰
چند سال قبل در روزنامه ای خواندم که یک خانم ایرانی  ساکن یک کشور ارو پایی  که یک شغل اداری داشته برای اوقات بیکاری خود یک آرایشگاه  زنانه راه اندازی نموده  و کمتر از سه ماه بعد  به اداره مالیات احضارمی شود و با اینکه آرایشگاه در فضای مسکونی  و بدون تابلو بوده  از طریق اضافه درآمد ماهیانه  و افزایش کارکرد حساب بانکی  لو می رود  حال از نقطه نظر نظارت دولت مقایسه کنید با عدم توانایی  دولت  در حذف یارانه بگیران  ثروتمند در جامعه  عدالت محور ما  آنگاه حرف از داستان چراغ بیت المال  و  حضرت علی
خیر
خیر
۳۲
هموطن عزیزی که فرمودن برای تالار عروسی ۳۰۰هزارتومن مالیات دادن احتمالا منظورشون مالیات برارزش افزوده بوده که درسال ۹۴به ۹درصد رسیده.
خیر
۳۳
یک سوال از مسئولان امور مالیاتی دارم مگر این مالیات که میفرمایید مالیات بر درآمد نیست؟اگه هست پس چرا بنده جوان باید ٣٠٠ هزار تومان بابت مالیات به تالار برای عروسیم بدم؟
خیر
۳۴
سلام.چرادربرخی ادارات بین ارباب رجوع تبعیض قائل میشوند برای مثال رئیس اداره امو مالیاتی شرکت های اداره دارایی بیرجند(۰۱)دربین مودیان مالیاتی تبعیض میگذارد.
خیر
خیر
خیر
۳۷ خیر
۳۸ خیر
۳۹
چرا طلا فروشان ۸% مالیات بر ارزش افزوده را از مردم میگیرندولی به دارایی نمیدهند.هرباب مغازه طلا فروشی حدود۳ونیم میلیون تومن اجاره میدن سایرهزینه ها هم۵۰۰میشه۴میلون خودشون میگن۷درصد فروش سود هست حساب کن برجی باید۶۰ملیون فروش داشته باشن که فقط هزینه ها بشه
۸%مالیات میشه برجی نزدیک۵میلیون درصورتی که برجی کمتراز ۱ملیون پرداخت میکنن(ازطریق اداره مالیات پرونده های طلا فروشان را پیگیری کنید تا ببینید هر۳ماه کمتر از۲ملیون میدن مالیات
خیر
۴۰ خیر
۴۱ خیر
۴۲ خیر
۴۳
تنهاکارخانه آجرنمای بشرویه رابخاطرعدم توانایی پرداخت مالیات تعطیل کردن،ماکارگران کارخانه نان زنو بچه راازکجابیاریم آقای استانداردلسوز؟
خیر
۴۴ خیر
۴۵ خیر
۴۶
سلام چرا فروشندگان بازار بیرجند بدون پروانه کسب کار میکنند و  مالیات و همه چیز دیگر پرداخت نمیکنند ولی…
خیر
۴۷ خیر
۴۸ خیر
۴۹
با سلام.درحالیکه عده ای بدون پرداخت حق اتحا دیه و مالیات ونداشتن پروانه کسب صاحب درامدهای انجنانی هستند گرفتن پروانه کسب و… چه معنا و مفهومی دارد.چه کسی مسول است؟
خیر
۵۰ خیر
۵۱ خیر
۵۲
با سلام شرکت گاز ا ز مصرف صفر مالیات ارزش افزوده اخد می کند ایا مالیات برارزش افزوده از کنتور اخد می گردد یا از مصرف
خیر
۵۳
کشاورزی در ایران همواره جایگاه والایی داشته و ایرانیان از نخستین کسانی بوند که برای بهبود کشاورزی جایزه میدادند. زمان هخامنشیان کسانی که با آبیاری، زمینهای بایر را آباد میکردند تا ۵ نسل از مالیات معاف بودند و این یکی از اولین موارد تعریف مشوق دولتی برای ترویج کشاورزی در جهان است.
خیر
۵۴
سلام آقایان…تاجایی که جاداشت حقوق کارمندان زیرمجموعه های خودراافزایش دادندحتی بیشترازحدتورم،حال به بقیه که رسیدتعهدمازاده-خلافه و…سایر کارمندان زیرخط فقرباشندکه باشندواصلا بودونبودشان فرقی نداردودیگراینکه برحقوق ناچیز سایرکارمندان عزیزان دیوان محاسبات نظارت وافی وکافی دارندکه حق الناس مثل بیمه ومالیات ومقرری ضایع نشود،ولی برافزایش
حقوق گروه اول آیاکسی هست یااجازه وروددارد؟!
خیر
۵۵
اظهارنامه را هم پر کنیم باز مبنای محاسبه مالیات تشخیص مامور میباشد!پس چرا دارایی بی جهت وقت مردم را برای اظهارنامه می گیرد ؟ این شیوه همواره به ضرر افراد راستگو است و غیر مستقیم وادار کردن افراد به دروغگویی می باشد!
خیر
۵۶ خیر
۵۷
با سلام
و تبریک ۱۶تیرماه روز مالیات
یک سوال از مدیر کل محترم امور مالیاتی داشتم شما رو خدا و به همین ماه مبارک شفاف جوابیه بدید
در رابطه با مالیاتهای مسکن مهر که برابر مصوبات هیات محترم وزیران به ازای هر واحد سیصد هزار تومان اعلام شده و اداره محترم دارایی تا حالا اعلام بی اطلایی کردند و حال می فرمایند این مصوبه شامل تعاونیهای مسکن مهر نمیشه
شما رو خدا شفاف سازی کنید تا اعضاء تعاونیها هم تکلیفشون مشخص بشه
استاندار محترم پیگیری کنید تا از این سر در گمی نجات پیدا کنیم روابط عمومی استانداری و امور مالیاتی روزنامه محترم بیرجند امروز منتظر جوابیم
خیر
۵۸
سلام آقای استانداریک فکری به حال دارایی برداریدمالیات تکلیفی رابادست خود به دارایی می بریم برای نوشتن لیست آن بایدبه چندین اتاق مراجعه کنیم ودرنوشتن فیش های آن به یکدیگر پاس کاری می کننددرحالی که قبلا یک نفر این کارراانجام می داداین نهایت تکریم ارباب رجوع است
خیر
۵۹
سلام آقای استانداریک فکری به حال دارایی برداریدمالیات تکلیفی رابادست خود به دارایی می بریم برای نوشتن لیست آن بایدبه چندین اتاق مراجعه کنددرحالی که قبلا یک نفر این کارراانجام می داده این همه مردم آزاری برای چه
خیر
۶۰
حالا که میفرمایند تورم ، مالیات ظالمانه ای است که دولت از مردم میگیرد ظلم مضاعف پرداخت مالیات را کجای دلمان بگذاریم!
خیر
۶۱ خیر
۶۲ خیر
۶۳
دولت روحانی چنان کرده ملت قدرت خرید هیچ چیزراندارند،روحانی ازشاه بدترکرده ،شاه فقط مالیات میگرفت،این دولت جون مردم رامیگیرد ،خدایابه دادمان برس
خیر
۶۴
با سلام مسولین شرکت گاز چه خبره عوارض گازرسانی ، ابونمان ، مالیات و ۰۰۰ اگر کمه یک سری چیزای دیگه از قبیل حق مدیریت ، اجرا ،۰۰۰ تو قبض بزنید  بخدا نداریم که پرداخت کنیم این دولت ما جمهوری اسلامیه
خیر
۶۵
سلام  پرازدرد…دولت کسری بوجه و یارانه ها ی خود را از اضافه کردن مبلغ قبض ها بدست می اورد.برای من ۴۰ هزارتومن قبض گاز آمده که۰ ۹۹۰ تومان عوارض گاز رسانی هست ۲۴۵۰ آبونمان و ۲۶۱۰۰ مالیات درکل۱۵۰۰۰ تومان اضافه؟اخه چرا مگه ماچه گناهی کردیم ایرانی هستیم؟۲۵ میلیون قبض با این اضافه مبلغ چقدرمیشود؟….ازمردم میگیرن وبعدازیه چرخش دوباره به مردم می دهند منت هم می گذارند
خیر
۶۶
خیر
۶۷ خیر
۶۸ خیر
۶۹ خیر
۷۰
قبض گازمیادبرامون ۲۰۰۰۰که ۶۷۰۰ مصرف گازمونه وبقیه مالیات وبیمه وعوارض وغیره است شمابگیدواقعاانصاف میشه بازم ماشینهای گاز کپسول
خیر
۷۱
جناب آقای وردی مدیرکل آموزش وپرورش استان سلام آیا بجاوقانونی است گرفتن مبلق ۳۰هزاتومان از۳۰۰ دانش آموز راهنمای نواب به بهانه کسری سرانه آموزشی آیا ماوالیدن دانش آموزان که هرماه مالیات پرداخت میکنیم باید جور کسری دولت راهم بکشیم جای بسی تاسف !!
خیر
۷۲
خیر
۷۳
باسلام اقایان روغن خودروراازسایر شهرستانهاباوانت و خاوردورشهرتوزیع میکنندبدون اینکه مالیات وعوارض بدهند تعزیرات و بازرسی استان چکارمیکنند
خیر
۷۴ خیر
۷۵ خیر
۷۶ خیر
۷۷
در سفر هیات دولت به استان قرار بود امور مالیاتی جواب ما را ۱۵روزه بدهد ولی بیش از ۲ماه گذشته ولی از جواب خبری نیست
خیر
۷۸
شرکت مخابرات خراسان جنوبی !  چرا سامانه ۱۱۸ تلفن هاى اداره کل امور مالیاتی را اشتباها به جای سازمان امور اقتصادی و دارایی به مردم میدهد ؟ مگر تفاوت این دو اداره را نمی بینند؟
خیر
۷۹
دلتان به رحم نیامد از ۵۰۰هزارتومان حق الزحمه آمارگیران سرشمارى مالیات هم کسر کردید!!!
خیر
۸۰
سلام اداره کل مالیاتی استان تلفن های مردم را جواب نمیدهد بیش از ده بار تماس کرفتم
خیر
۸۱
با سلام ؛ از سازمان امور اقتصادى و دارائی استان می خواهیم شماره تلفن هاى خودش و خزانه را جهت سامانه ۱۱۸ به شرکت مخابرات اعلام نماید تا ۱۱۸ تلفن هاى اداره کل امور مالیاتی را به جای دارائی به مردم ندهد . با تشکر
خیر
۸۲
از سازمان بازرسی که پرونده های مالیاتی رابررسی می کند تقاضادارم در مورد اضافه پرداختی مودیان که مسترد نشده هم بررسی نمایند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*