نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کار فرهنگیان در به فعلیت رساندن استعدادهای انسان مهم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار فرهنگیان برای به فعلیت رساندن استعدادهای انسان خیلی مهم است.
به گزارش خبرنگار خاورستان؛ آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی٬ در دیدار با رئیس٬ کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اظهارکرد: شکی نیست که کار فرهنگیان از اهم مسائل است.
وی افزود: سروکار همه شغل ها و رشته ها مربوط به محصولاتی غیر از انسان است اما محصول فرهنگیان، انسان و انسان سازی است و این شغل بی نظیراست؛ در صورتی که شغل شما از گفتار تا عمل درست اجرا شود؛ از مسئولیت انبیا است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: انسان بالقوه اشرف مخلوقات و انسانیت یک استعداد است.
عبادی گفت: فرهنگیان می خواهند فرزندان ایران اسلامی را پرورش دهند و هر چه در این خصوص سرمایه گذاری شود هزینه نیست و این سرمایه گذاری از بالاترین سودها است.
وی ادامه داد: اگر کشوری ثروت نداشته باشد اما نیروی انسانی توانمندی داشته باشد همه چیز دارد اما اگر نیروی انسانی نداشته باشد هیچ چیز ندارد؛ اندیشه ما علاوه بر سیر مادی٬ سیر الی الله است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کار تربیت نیرو خیلی دیر٬ کند و ناقص شروع شد، اظهارکرد: اگر مربی نباشد فرزندان و استعدادهای ما ضایع می شوند. مشکل اصلی همین است که نسل بشر ضایع و فدای کارشکنی برخی ها می شود.
عبادی تاکید کرد: کار فرهنگیان برای به فعلیت رساندن استعدادهای انسان خیلی مهم است.
وی افزود: به همه فرهنگیان٬ مسئولان و دانشجویان توصیه می کنم که خودشان را ضایع نکنند و دانشجویان و کسانی که در آینده مربی می شوند سنگ تمام بگذارند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: مهم بودن کار شما فرهنگیان به معنی تیغ دو دم است؛ تمام کهکشان ها و منظومه ها برای این است که یک انسان تولید شود و اگر مربیان کوتاهی به معنی تقصیر کنند ؛ یک انسان را ضایع و در واقع هستی را نابود کرده اند.
عبادی بیان کرد: کار مهم به این معنی است که اگر وظیفه انجام شد بردی نظیر زحمت انبیا و نجات انسان است و کوتاهی عمدی هم باختی است که باید جواب داده شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*