آخرین خبر :

عدم رویارویی هاشمی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس در رقابت های جهانی نوجوانان؛ تمامی نمایندگان ایران در روز دوم حذف شدند/وداع با سکوی قهرمانی

 

در روز پایانی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در تفلیس گرجستان، پنج نماینده کشورمان در دور مقدماتی به کار خود پایان دادند تا تیم ایران شانسی برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۴۶ کیلوگرم امیرحسین خدابخشی در دور نخست مقابل مانول خندزرتسیان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید، وی در دور بعد مقابل هیرای تاناکا از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۶ شکست خورد.، و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف هندی، خدابخشی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم مجید داستان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آرسن هاروتیانیان از ارمنستان شد. و با توجه به باخت این کشتی گیر مقابل حریف یونانی، داستان حذف شد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد طالبی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل اینال دژوپا از آذربایجان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه باخت نماینده آذربایجان برابر حریف مولداویایی طالبی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۶ کیلوگرم علی شکوری در دور نخست با نتیجه ۸ بر یک مقابل تراویس جرمیا از آمریکا شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس در دور بعد، شکوری حذف شد.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سید مهدی هاشمی، مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد و به کار خود در مسابقات پایان داد.

تیم ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال طلا و دو مدال نقره شد.
براین اساس و با توجه به نتایج بدست آمده تیم ملی کشتی ایران شانسی برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*