سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی در حوزه حمل و نقل

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی گفت: طی سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید، ۲ هزار و ۲۲۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

ابراهیم نصری افزود: مجموع سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش دولتی در حوزه حمل و نقل در این مدت ۴۴۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و بخش خصوصی یکهزار و ۷۸۳ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته برای یکهزار و ۷۱۹ نفر ایجاد اشتغال پایدار شده که ۷۱ درصد بیشتر از تعهد ایجاد شده برای این اداره بوده است.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده با سرمایه گذاری بخش دولتی احداث و بهره برداری از پایانه مرزی ماهیرود استان با سرمایه گذاری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال با تمامی امکانات و تجهیزات که قابلیت جابجایی سالانه دو میلیون تن کالا و ۵۰۰ هزار نفر مسافر را دارد، انجام شده است.

به گزارش ایرنا وی، احداث، بهره برداری و تجهیز قرارگاه پلیس راه استان با اعتباری بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توسعه ساختمان اداری اداره با ۱۵ میلیارد ریال، احداث چهار مامورسرا در مرز ماهیرود (درح) با اعتبار ۶ میلیارد ریال، آسفالت رمپ های ورودی و خروجی سه مورد مجتمع های خدماتی رفاهی از منابع دولتی با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از پروژه های سرمایه گذاری شده طی دولت یازدهم در بخش دولتی ذکر کرد.

نصری، احداث ۱۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۱۷۶ میلیارد ریال، ارتقای ایمنی حمل و نقل و کاهش تعداد کل متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی از ۲۲۷ نفر در سال ۹۱ به ۱۸۵ نفر در سال گذشته را از جمله دیگر فعالیت ها برشمرد.

حمل_و_نقل

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*