توقف پروژه ساخت مسجد ولی عصر(عج) بیرجند

پروژه تکمیل مسجد حضرت ولی عصر(عج) بیرجند به دلیل مشکل مالی متوقف شده است.

عضو هیأت امنای مسجد حضرت ولی عصر (عج) بیرجند گفت: ساخت مسجد حضرت ولی عصر (عج) در سال ۹۰ آغاز شد و در سال ۹۲ قسمتی از این مسجد برای برگزاری نماز و مراسمات به بهره برداری رسید.

اکبر کاهنی با بیان اینکه از نظر فیزیکی ساخت این مسجد ۵۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: متراژ زمین مسجد یک هزار و ۱۶۰ متر است و برای تکمیل ساختمان مسجد نیاز به اعتباری حدود ۴۰۰ میلیون تومان است چراکه در ساختمان جدید مسجد امکانات مختلفی همچون کتابخانه، پایگاه بسیج خواهران و برادران ایجاد خواهد شد.

عضو هیأت امنای مسجد حضرت ولی عصر (عج) بیرجند با اشاره به اینکه همه کمکهای صورت گرفته به مسجد مردمی بوده است، گفت: کمکهای دولتی به این مسجد وجود نداشته است و اداره اوقاف طی مراتب مختلف حدود ۶ میلیون تومان به این مسجد کمک کرده است.

به گزارش شبستان به گفته وی تنها مشکل این مسجد کمبود منابع مالی است و نیاز شدید به مساعدت های مالی از سوی مسئولین برای تکمیل مسجد حضرت ولی عصر(عج) وجود دارد چرا که پروژه تکمیل مسجد به دلیل مشکل مالی متوقف شده است.

کاهنی به چشم انداز هیأت امنای مسجد حضرت ولی عصر (عج) در ۱۰ سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: هدف اعضای هیأت امنای مسجد این است که تمامی مناسبات مختلف در این مسجد برگزار و ساختمان جدید مسجد تکمیل شود و با توجه به اینکه مجموعه نفیسی از کتابهای اهدایی توسط آستان قدس رضوی و مردمی را دارا هستیم برای راه اندازی کتابخانه این مسجد برنامههایی وجود دارد.

مسجد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*