اخبارکوتاه

 

 گفته می شودعلی غزالی منتشر کننده اسامی دانشجویان بورسیه دولت دهم به جرم نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و از باب افتراء به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم شد. شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ تهران ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت علی غزالی منتشر کننده اسامی دانشجویان بورسیه دولت دهم را محکوم به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و از باب افتراء به تحمل یکسال حبس تعزیری صادر کرد.

جزئیات از پرونده فساد مالی در فوتبال

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به آخرین وضعیت گزارش خانه ملت درباره فساد در فوتبال، اظهار داشت: پرونده فسادمالی در فوتبال از دو بخش تشکیل می‌شود؛ یک بخش گزارشی بود که به صحن علنی مجلس نهم آمد و در آنجا قرائت شد.وی افزود: در بخش دیگر نیز قرار شد متخلفان به مراجع قضایی معرفی شوند.محمدی با بیان اینکه پرونده افراد متخلف برای ارجاع به دستگاه قضا در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: میزان تخلف افراد خاطی در کمیته مربوطه در حال بررسی است به محض آنکه نهایی شود، به قوه قضاییه اعلام خواهد شد.این مطلب در خبرگزاری دانشجو منتشر شده است.

 گفته می شود یک منبع آگاه در بزریل روز شنبه خبر داد که «پلیس برزیل یکی از مسئولان ورزش ایران را در ریودوژانیرو بازداشت کرده است». این فرد نایب رئیس یکی از انجمن های ورزشی ایران است که پلیس برزیل وی را به اتهام سرقت از یک فروشگاه برای مدتی بازداشت کرد.این فرد در حال حاضر به قید ضمانت آزاد است، اما گذرنامه اش در اختیار پلیس قرار دارد و تا زمان تشکیل جلسه دادگاه اجازه خروج از برزیل را ندارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*