فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور: اخبار دقیقی از تلاش سرویس‌های عربی برای ناامنی مرزهای شرقی داریم

آرم سپاه

فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم گفت: اخبار دقیقی مبنی بر تلاش سرویس های عربی به خصوص عربستان و غرب و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی در دست داریم.

به گزارش ایسنا، محمد مارانی در نشست مقابله با مواد مخدر که با حضور مسئولان ۵ استان برگزار شد، با بیان اینکه سپاه، امنیت در همه زمینه ها را دنبال می‌کند گفت: در مباحثی چون اتباع بیگانه، قاچاق، ضد انقلاب و گروه های تروریستی در آن سوی مرزها فعالیت دارند مبارزه هایی در سطح منطقه با همکاری سایر مجموعه های ذیربط انجام می شود.

وی افزود: با توجه به طرح هایی که در سال ۹۵ داریم مبارزاتی در سطح منطقه انجام شده و به توفیقات خوبی رسیده ایم.

بحث مبارزه با گروه های ضد انقلاب که بنا دارند از مرزهای شرقی وارد شده و در عمق کشور ناامنی ایجاد کنند، از جمله مهم ترین موضوعات است.

فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه در سال ۹۵ علی رغم توطئه‌های بسیاری که علیه ما وجود داشته و گسترش فعالیت گروه‌های مختلف در آن سوی مرزها توانستیم به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم گفت: امسال ۳ – ۴ گروه فعال گروهک‌های ضد انقلاب آن سوی مرزها را منهدم کردیم که یکی از آنها گروهی با سر تیمی امان‌الله رئیسی بود که به گروهک فرقان وصل بود.

مارانی افزود: این گروه قصد داشت در مرزها و شهرهای مرزی و در عمق کشور اقداماتی انجام دهد و نزدیک به ۱۵۰ کیلوگرم مواد منفجره به همراه داشت.

وی با بیان اینکه اواخر ماه مبارک رمضان با همکاری همکاران نیروی انتظامی ۴ نفر از این گروه را به هلاکت رساندیم، گفت: امان‌الله رئیسی به همراه تعدادی از عناصر که یک تیم تروریستی ۹ نفره بودند، دستگیر شدند و موفق نشدند هیچ اقدامی صورت دهند.

فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور افزود: امروز بحث کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم به ویژه اینکه اخبار دقیقی مبنی بر تلاش سرویس‌های عربی به خصوص عربستان و غرب و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی در دست داریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*