سخنگوی شورای اسلامی استان: آقای استاندار منتظر افشاگری شما هستیم

سخنگوی شورای اسلامی خراسان جنوبی به اظهارات سید علیاکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی واکنش نشان داد و خواستار افشاگری استاندار شد.

استاندار در سفر به طبس درباره حقوق های بالای برخی اعضای شوراهای شهر سخنانی ایراد کرد که با واکنش برخی اعضای شورای اسلامی همراه بوده است.

حسین اکبری سخنگوی شورای استان خراسان جنوبی درواکنش به این سخنان در توضیحاتی آورده است؛

امسال در هفته دولت با حضور شما در رأس مدیریت استان، شاهد اتفاقات جالبی هستیم که برای ما به عنوان اعضای شورای شهر، نه تنها جالب، بلکه شگفتانگیز است و سخنان اخیرتان در طبس مبنی بر دریافت حقوقهای کلان توسط شوراها و بحث تهدید ایشان به افشاگری، ما را هم مشتاق کرد تا بدانیم در شوراها چه خبر است و چه میگذرد.؟ لیکن برای افشاگری استاندار محترم، ما هم پیشنهاداتی داریم.

او ادامه داده است،کاش افشاگری میکردید و میگفتید کدام عضو شورا حقوق میلیونی و بالاتر از شهردار میگیرد؟ آیا منظورتان اعضای شوراهای خراسان جنوبی است، یا هنوز در فضای خراسان شمالی هستید؟

ای کاش افشاگری میکردید و میگفتید که اکثر اعضای شوراهای شهر در استان حداقل ۶ ماه است که هیچ گونه حقالزحمهای دریافت نکردند و با این وجود، با تمام توان در راستای خدمترسانی به مردم که همانا ولی نعمتانشان هستند، تلاش میکنند.

گفته بودید بعضی از اعضای شورا زد و بند میکنند و پشت پردهها فراوان است و مبالغ زیادی گرفتهاند، کاش افشاگری میکردید و اصلا مطالبه ما و مردم شریف استان از شما، افشاگری است.

سخنگوی_شورای_استان۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*